Gå til innhold

Julegaver i fjor

Anbefalte innlegg

Gjest Lille bethen
Skrevet

Hva ga du din kjære i julegave i fjor?

Hva fikk du av din kjære?

Skrevet

Jeg fikk gitar. Han fikk... eh.. Husker ikke, gitt!

*senil*

Skrevet

Herregud"!!!!!!! Jeg husker ikke!!! *panikk* er det mulig å ikke huske sånt på bare et år???? hjelp....

Skrevet

Han fikk en kommode...*kremt kremt* Fant ikke på noe bedre, og det trengte vi.

Må innrømme at jeg ikke husker hva jeg fikk.

Skrevet

Jeg fikk vifteovn!! Noe jeg ønsket meg for å få litt varme i den lille studentleiligheten om vinteren!

Han fikk cd-hylle, og en eske med småting som telys, godteri, røkelse, hjemmestrikkede grytekluter (hehe han ønsket seg det) godnatt-te (søvnproblemer) og sikkert noe annet småtteri som jeg ikke kommer på i farten.

Skrevet

Jeg fikk ett armbånd med slik pynt på.

Han fikk pc mus og lue og votter

Skrevet

Husker ikke hva jeg ga han, sikkert en genser eller noe... men fikk laptop av han. :D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg fikk en game cube og gulløredobber(?),

Til han ga jeg dvd-spiller =)

Skrevet

Det husker jeg ikke...

Har ingen anelse hva jeg skal kjøpe iår heller...men finner nok på noe. :)

Skrevet

En grei måte å få ideer på!

Klarer ikke å huske hva jeg gidde han....går det ann??

Jeg fikk dundyne,parafyme og 1000 kroner.

Jentungen1365380808
Skrevet

Han fikk digitalkamera, for det ønsket jeg meg...

Jeg fikk skidress og gullsmykke.

Skrevet

Jeg har ingen kjæreste, så jeg kjøper julegave til meg sjøl. Eneste kriterium er at det skal være noe jeg ikke trenger - og som jeg har råd til.

I år kommer jeg til å bli KJEMPEGLAD når jeg med svette, skjelvende hender pakker opp boka "Typisk norsk" - et genialt lite stykke Norge som jeg skal ligge på sofaen og le meg skakk av.

*KOOOOOSE*

Skrevet

Jeg har ingen kjæreste, så jeg kjøper julegave til meg sjøl. Eneste kriterium er at det skal være noe jeg ikke trenger - og som jeg har råd til.

I år kommer jeg til å bli KJEMPEGLAD når jeg med svette, skjelvende hender pakker opp boka "Typisk norsk" - et genialt lite stykke Norge som jeg skal ligge på sofaen og le meg skakk av.

*KOOOOOSE*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...