spent og redd Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har akkurat hatt en brystreduksjon og er dønn ulykkelig, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er fra før av kraftig og hadde enn E cup. Jeg sa at jeg ikke ville ha for liten byste, og legen nevnte en full C noe jeg var enig i. Når jeg våkner av narkosen er jeg omtrent paddeflat og det er omtrent ingenting igjen. Jeg har ikke fått sett hele brystet da alt er pakket inn i bandasjer og bh'er. Men selv med fullstappet bh av bandasjer så er dette knapt en b-str. Det ser ut som jeg har fått fjernet begge brystene etter kreftoperasjon! Jeg er er kraftig og det ser jo helt forferdelig slik som jeg er nå. Hva i all verden kan jeg gjøre nå. Må jeg gå med innlegg og pushup resten av livet? Han kan jo ikke sette noe tilbake igjen heller. Jeg er kjempetrist og føler at alt er ødelagt. Det ble fjernet to kilo fra brystene mine, noe som jeg synes var horribelt mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206675-ulykkelig-etter-brystreduksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayk Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei. Skjønner at du er bekymret og redd for det!! Jeg hadde bryst reduksjon for 4 år siden og er kjempe fornøyd, selvom jeg har fått ett barn til etter det! Du vil nok være "flat" en stund..men det vil helt sikkert bli bedre! En vennine av meg hadde samme problem, og hun så ut som hadde blitt en a-cup, de 2-3 første ukene etter operasjonen!! Men det ble bedre på henne!! Nå er hun en liten d-cup- stor c-cup. Og hun var G fra før av!! Håper du blir fornøyd etter hvert!! Men slike ting tar dessverre tid! Å jeg vet at en alltid er utålmodig!! Go bedring og lykke til!! Klem:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206675-ulykkelig-etter-brystreduksjon/#findComment-1487689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
spent og redd Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Hei. Skjønner at du er bekymret og redd for det!! Jeg hadde bryst reduksjon for 4 år siden og er kjempe fornøyd, selvom jeg har fått ett barn til etter det! Du vil nok være "flat" en stund..men det vil helt sikkert bli bedre! En vennine av meg hadde samme problem, og hun så ut som hadde blitt en a-cup, de 2-3 første ukene etter operasjonen!! Men det ble bedre på henne!! Nå er hun en liten d-cup- stor c-cup. Og hun var G fra før av!! Håper du blir fornøyd etter hvert!! Men slike ting tar dessverre tid! Å jeg vet at en alltid er utålmodig!! Go bedring og lykke til!! Klem:) Tusen takk for svar. Jeg håper inderlig at det skjer store ting med disse brystene etterhvert, for dette var et horribelt syn! Skal forsøke å være mer positiv og optimistisk. Jeg er jo tross alt ekstremt hoven ennå helt opp til halsen faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206675-ulykkelig-etter-brystreduksjon/#findComment-1489240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.