Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne en forandøranissemedlykt som ser ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, sånn nisse som mange har med en lykt, til å ha ute på trappa for å ønske folk velkommen - men de jeg har sett er så "made in Kina"-aktige -de har jo rosa ansikt uten sjarm etc. etc. jeg vil ha en hyggelig fjøsnisse - i jern eller tre - malt med selbuvotter som holder en lykt i SVART smijern - høyde - 1 meter omtrent.

FINNES IKKE DET DA?

Mulig jeg må lage en sjøl.

VIL HA!

Skrevet

Mener jeg har sett noen i keramikk, lagd av en svenske (men de er nok svinedyre, såvidt jeg husker)...

Jeg kan nok finne ut hva keramikeren heter (det selges i en del gaveforretninger)

Skrevet

Mener jeg har sett noen i keramikk, lagd av en svenske (men de er nok svinedyre, såvidt jeg husker)...

Jeg kan nok finne ut hva keramikeren heter (det selges i en del gaveforretninger)

nei - ikke keramikk - -da blir jeg jo redd noen flyr på'n.

Gjest Går an det
Skrevet

Ja, men det er veldig unaturlig å ha en krok i votten! :)

*altforkresenjeg*

Er vel bare å borre hull i votten og ha lykta der istedenfor?

Skrevet

Er vel bare å borre hull i votten og ha lykta der istedenfor?

Hehe - eller et hakk -så lykta henger i votten - slik den skal.

Nei gitt - tror jeg må lage en sjøl :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg lagde en gang både nissegutt og nissejente etter mønster jeg fikk fra ei som abonnerte på Familien. Riktig så fine ble de, står på hver sin bjørkekubbe. Tror de er rundt 80-90 cm høye. Er ikke vanskelig i det hele tatt.

Skrevet

Jeg lagde en gang både nissegutt og nissejente etter mønster jeg fikk fra ei som abonnerte på Familien. Riktig så fine ble de, står på hver sin bjørkekubbe. Tror de er rundt 80-90 cm høye. Er ikke vanskelig i det hele tatt.

Ta et bilde og send meg da! :-)

[email protected]

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ta et bilde og send meg da! :-)

[email protected]

Jeg skal grave dem frem i morra og ta et bilde, OK? De står innerst i kjelleren, er liksom ikke sesong helt enda, i alle fall ikke før adventa starter.

Skrevet

Jeg tar jobben for en rimelig timepris. Har lue og lykt, men dere må sponse øl-mage.

Skrevet

Plantasjen har slike før jul vel? Kanskje ikke de mest sjarmerende, men hvis du flikker litt på den selv i tillegg så kanskje...?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Plantasjen har slike før jul vel? Kanskje ikke de mest sjarmerende, men hvis du flikker litt på den selv i tillegg så kanskje...?

Syns så mange av de ferdige du får kjøpt er så små og ser ut som om de forsvinner i første stormkastet. De har pinglete fot og i det hele tatt...

Skrevet

Jeg tar jobben for en rimelig timepris. Har lue og lykt, men dere må sponse øl-mage.

det går fint - vi har stol og duk stående ute til alle røykerne - og svenskeøl kan du jo få :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...