Elbereth Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Straffebok...hmmm...det synes jeg faktisk var en skikkelig god ide Håper du får mannen din til å tørre å ta i den en dag da. Og fint at du fortsetter å fore deg selv med viten om at du gjorde rett den dagen for syv år siden. Gratulere. Takk Ja - jeg synes det var en bragd. Faktisk 0 Siter
muriel Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Leste den 2 ganger + utvalgte deler seinere, uten å klare å slutte å røyke. Dette er vel et år siden eller så. Allen Carr bidro sterkt til at jeg følte meg som en enda større dust etter det, i og med at han skriver noe sånt som at hvis du IKKE slutter etter å ha lest boka, så har du ikke skjønt det du har lest. DET kaller jeg for genistrek ) Fyren reklamerer med en idiotsikker metode, men HVIS den ikke virker, så er det leseren som er idioten. Hehehe. Okkesom, jeg slutta å røyke for seks uker siden. Kjøpte røykeplaster og det gikk greit som bare det. Da jeg begynte å glemme å sette på plaster etter ei drøy uke, kutta jeg det også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.