org Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hallo alle mann! Jeg leter etter en julesang. Jeg vet den ble spilt inn av Lasse Johansen en gang i tida, på en julekassett han gav ut. Det jeg husker, er: "Pappa kom hjem, det er jul snart igjen og vi må finne juletre. Vi to skal pynte det. Ingen, kjære pappa, kan skille meg fra deg julen er for mamma, deg og meg. Mamma har fortalt meg at den gang du dro, ble dere enige om det. Men jeg forsto jo ingenting, og er vel fortsatt sønnen din. Så julen må vi feire alle tre..." Kjenner noen til den sangen? På forhånd takk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg tenkte først på "Brevet från Lillan" av Evert Taube, men som kom jeg på hvilken sang du mener. Jeg har hatt den på cd eller kassett en gang, men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg mer enn det. ( Men jeg fikk gåsehud nå, den er så trist. 0 Siter
org Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Jeg tenkte først på "Brevet från Lillan" av Evert Taube, men som kom jeg på hvilken sang du mener. Jeg har hatt den på cd eller kassett en gang, men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg mer enn det. ( Men jeg fikk gåsehud nå, den er så trist. Takk for at du prøvde, Lillemus! Og sangen er virkelig trist. En motvekt til alle glad-glad-glad julesangene... Alle er ikke like lykkelige i jula, dessverre. 0 Siter
flisa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Takk for at du prøvde, Lillemus! Og sangen er virkelig trist. En motvekt til alle glad-glad-glad julesangene... Alle er ikke like lykkelige i jula, dessverre. Ble trist bare av det lille du skrev jeg. Julen er jo både trist og melankolsk mange ganger - i fjor var det Tsunamien - husker du. 0 Siter
Line Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 "Mamma har fortalt meg at den gang du dro, ble dere enige om det. Men jeg forsto jo ingenting, og er vel fortsatt sønnen din, så julen må vi feire alle tre." Jeg husker ikke hva sangen heter, men teksten sitter visst... 0 Siter
org Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Ble trist bare av det lille du skrev jeg. Julen er jo både trist og melankolsk mange ganger - i fjor var det Tsunamien - husker du. Ja, det stemmer, det. Uff, lurer på hvordan det står til der nå... Sikkert ikke bra, de har jo ikke slike hjelpemidler som oss. Verden er urettferdig. 0 Siter
tiliti Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Pappa kom hjem, det er jul snart igjen. Og vi må hente juletre, vi to skal pynte det. Ingen, kjære Pappa, kan skille meg fra deg. Julen er for mamma, deg og meg. Du har vært borte ganske lenge nå, et år er for lenge, ikke sant? Hva er grunnen, Pappa min, si det til gutten din, jeg har blitt større nå og kan forstå. Pappa, kom hjem, det er jul snart igjen. Og vi må hente juletre, vi to skal pynte det. Ingen, kjære Pappa, kan skille meg fra deg, julen er for mamma, deg og meg. Mamma har fortalt meg at den gang du dro, ble dere enige om det. Men jeg forsto jo ingenting, og er vel fortsatt sønnen din, så julen må vi feire alle tre. Pappa. kom hjem, det er jul snart igjen, og vi må hente juletre, vi to skal pynte det. Ingen kjære pappa, kan skille meg fra deg, julen er for mamma, deg og meg. Pappa. kom hjem, det er jul snart igjen, og vi må hente juletre, vi to skal pynte det. Ingen, kjære Pappa, kan skille meg fra deg, julen er for mamma, deg og meg. 0 Siter
tiliti Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Kan alltids fikse den som mp3 om enn ikke i toppkvalitet for cd'en jeg rippet kassetten til har vært gjennom h****. Vurderer å rippe den igjen senere, kassetten altså, men har den ikke tilgjengelig akkurat nå. send meg i så fall gjerne en mail på [email protected] 0 Siter
org Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Kan alltids fikse den som mp3 om enn ikke i toppkvalitet for cd'en jeg rippet kassetten til har vært gjennom h****. Vurderer å rippe den igjen senere, kassetten altså, men har den ikke tilgjengelig akkurat nå. send meg i så fall gjerne en mail på [email protected] Takk for det, tiliti, men du skjønner org er ikke helt inne på det der med mp3, og klarer ikke å orientere seg i sånne ting... (Ja, jeg er treig!) Men takk for teksten! Det var kjempemessig, altså! 0 Siter
tiliti Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Takk for det, tiliti, men du skjønner org er ikke helt inne på det der med mp3, og klarer ikke å orientere seg i sånne ting... (Ja, jeg er treig!) Men takk for teksten! Det var kjempemessig, altså! Lydfil som kan spilles av med datamaskinen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.