Lucretia Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Billetter ble lagt ut for salg på lørdag. I 10-11 tiden lørdag formiddag prøvde jeg å bestille, men var UTSOLGT! Begge dagene! Jeg sendte mail for å høre om det stemte at de ble utsolgt så fort. Fikk svar: Ring oss! Ringte i dag, og fikk billetter! Det er riktig at de to konsertene var utsolgt, men de har ekstrakonsert den 16. februar! Så hvis noen andre her er frustrerte over å ikke ha fått billetter, dere kan prøve igjen! Men de kan ikke bestilles, må kjøpes direkte, så enten gå på posten, eller ring ticketmaster! 0 Siter
Klara Q Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 What? Original besetning? Har visst gått glipp her jeg! 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 What? Original besetning? Har visst gått glipp her jeg! jada. de hadde en konsert i trondheim i høst. og nå skal de ha tre på rockefeller i oslo i februar Jeg er så glad!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.