Gå til innhold

x-faktor

helios1365380922

Anbefalte innlegg

helios1365380922
Skrevet

Hvem synes dere har x-faktor?Jeg synes hun der Sæthre Håtun, programleder for puls er ei flott dame med masse x-faktor :)

Fortsetter under...

Skrevet

Glem forrige svar, nå vet jeg svaret. :)

Hva er det da? *Blånn*

Skrevet

Hva er det da? *Blånn*

Kulhet. At man har det lille ekstra som gjør en litt kulere. :)

(spør Gyda) :-D

Annonse

Skrevet

Kulhet. At man har det lille ekstra som gjør en litt kulere. :)

(spør Gyda) :-D

Jeg ville heller ha beskrevet det som det lille ekstra som gjør at du liker noen ekstra godt, uten at du kan sette fingeren på hva det er.

Samboeren min har for eksempel, i tillegg til å være snill, intelligent, sexy, kjekk og morsom, en x-faktor. Hvis han ikke hadde den, så hadde han bare blitt sidestilt med alle de andre snille, intelligente, sexy, kjekke og morsomme guttene i verden ;)

Skrevet

Jeg ville heller ha beskrevet det som det lille ekstra som gjør at du liker noen ekstra godt, uten at du kan sette fingeren på hva det er.

Samboeren min har for eksempel, i tillegg til å være snill, intelligent, sexy, kjekk og morsom, en x-faktor. Hvis han ikke hadde den, så hadde han bare blitt sidestilt med alle de andre snille, intelligente, sexy, kjekke og morsomme guttene i verden ;)

Det vil vel si at alle kjærester har en x-faktor? ;o)

helios1365380922
Skrevet

Hihi, lært deg et nytt ord eller? ;)

For tenk jeg har kunnet det siden første idol runde ;)

Å det er vel noen år siden plutselig, tida flyr......

Syns det er et "artig" tema for alle har som regel totalt ulike meninger om saken

Skrevet

Det vil vel si at alle kjærester har en x-faktor? ;o)

Nettopp :)

Skrevet

Urg, hun er så treig atte, ingen attitude sier mannen min! ;)

Men hva fanken er x-faktor????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...