helios1365380922 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hvem synes dere har x-faktor?Jeg synes hun der Sæthre Håtun, programleder for puls er ei flott dame med masse x-faktor 0 Siter
amber sun Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Glem forrige svar, nå vet jeg svaret. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Glem forrige svar, nå vet jeg svaret. Hva er det da? *Blånn* 0 Siter
amber sun Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hva er det da? *Blånn* Kulhet. At man har det lille ekstra som gjør en litt kulere. (spør Gyda) :-D 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Kulhet. At man har det lille ekstra som gjør en litt kulere. (spør Gyda) :-D Jeg ville heller ha beskrevet det som det lille ekstra som gjør at du liker noen ekstra godt, uten at du kan sette fingeren på hva det er. Samboeren min har for eksempel, i tillegg til å være snill, intelligent, sexy, kjekk og morsom, en x-faktor. Hvis han ikke hadde den, så hadde han bare blitt sidestilt med alle de andre snille, intelligente, sexy, kjekke og morsomme guttene i verden 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg ville heller ha beskrevet det som det lille ekstra som gjør at du liker noen ekstra godt, uten at du kan sette fingeren på hva det er. Samboeren min har for eksempel, i tillegg til å være snill, intelligent, sexy, kjekk og morsom, en x-faktor. Hvis han ikke hadde den, så hadde han bare blitt sidestilt med alle de andre snille, intelligente, sexy, kjekke og morsomme guttene i verden Det vil vel si at alle kjærester har en x-faktor? ;o) 0 Siter
helios1365380922 Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Hihi, lært deg et nytt ord eller? For tenk jeg har kunnet det siden første idol runde Å det er vel noen år siden plutselig, tida flyr...... Syns det er et "artig" tema for alle har som regel totalt ulike meninger om saken 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det vil vel si at alle kjærester har en x-faktor? ;o) Nettopp 0 Siter
Gjest Sprettx Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Urg, hun er så treig atte, ingen attitude sier mannen min! Men hva fanken er x-faktor???? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.