frosken Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg er ganske treg av meg for tiden, men har ikke glemt mailen din. Skal snakke med rette vedkommende i begynnelsen av uka. God helg:-) 0 Siter
pip Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Jeg er ganske treg av meg for tiden, men har ikke glemt mailen din. Skal snakke med rette vedkommende i begynnelsen av uka. God helg:-) Rette vedkomende? Hm, du har sett den siste mailen mn, at det er avblåst` Mvh Og god natt :-) 0 Siter
frosken Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Rette vedkomende? Hm, du har sett den siste mailen mn, at det er avblåst` Mvh Og god natt :-) Hadde ikke sett den, Bare begynt å utvikle dårlig samvittighet for ikke å gjøre ting jeg burde. Natta:-) 0 Siter
pip Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Hadde ikke sett den, Bare begynt å utvikle dårlig samvittighet for ikke å gjøre ting jeg burde. Natta:-) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.