Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg klarte å dette ned fra stolen!! *rødme* Jeg sattmed den ene foten under den andre (halvveis indianerstilling). Så satt foten på en måte fast da jeg skulle reise meg.. .så trynte jeg bare framover. Hadde tallerken, bestikk og glass i hendene. Men alt gikk i sakte film (for meg da) så jeg klarte å dandere alt jeg hadde i hendene, fint på gulvet! Jeg lo tårene randt, selv om det var ganske vondt Lo gjorde forøvring samboeren min også, han så det hele... (Han sitter å ler enda) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det var to til som også lo 0 Siter
amber sun Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 *LOL LOL*!!! Hahaha du altså!! *ler meg ihjel* Gjett om du skal få høre mer om dette imorgen kveld! ;-P (noterer ned i temalisten for skravlekvelden, hehe) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det var to til som også lo *knis* Det var jo _litt_ deres skyld, da He he... Hadde jo ikke trynt hvis jeg ikke satt med pcen *Skylde på alle andre enn seg selv* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 *LOL LOL*!!! Hahaha du altså!! *ler meg ihjel* Gjett om du skal få høre mer om dette imorgen kveld! ;-P (noterer ned i temalisten for skravlekvelden, hehe) He he =D Det er vel sånne hendelser man skulle hatt på film (selv om det hadde gått utover meg, denne gangen 0 Siter
Gyda Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det var to til som også lo Hehe, ja det var det! Høres ut som en umulig handling, spør du meg. Ramle og samtidig kunne sette "rolig" fra seg det man har i hendene. Magiske M.Angelica! 0 Siter
Gyda Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 *knis* Det var jo _litt_ deres skyld, da He he... Hadde jo ikke trynt hvis jeg ikke satt med pcen *Skylde på alle andre enn seg selv* Og så mangla du armlener. Det er jo som å kjøre bil uten bilbelte i visse "settinger" ved PC-en. ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Og så mangla du armlener. Det er jo som å kjøre bil uten bilbelte i visse "settinger" ved PC-en. ;o) Vet iallfall hva jeg ønsker meg til jul, nå 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 *knis* Det var jo _litt_ deres skyld, da He he... Hadde jo ikke trynt hvis jeg ikke satt med pcen *Skylde på alle andre enn seg selv* Sånn går det når du chatter og spiser samtidig, hehe! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hehe, ja det var det! Høres ut som en umulig handling, spør du meg. Ramle og samtidig kunne sette "rolig" fra seg det man har i hendene. Magiske M.Angelica! He he..jeg føler meg faktisk litt magisk og.. (eller, egentlig mest knøl) He he 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Sånn går det når du chatter og spiser samtidig, hehe! ...og prøver å gå av en stol... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 ...og prøver å gå av en stol... ... med stokkede ben... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 He he..jeg føler meg faktisk litt magisk og.. (eller, egentlig mest knøl) He he Fpl deg heller magisk du, det er mye bedre! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Fpl deg heller magisk du, det er mye bedre! Jeg vil iallfal meg magisk i morgen kveld! (Etter noen glass vin) 0 Siter
amber sun Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg vil iallfal meg magisk i morgen kveld! (Etter noen glass vin) Da blir vi flere som er magiske! =) ;-P 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Da blir vi flere som er magiske! =) ;-P Det er rart for fin man blir etter noen flasker vin Hi hi 0 Siter
amber sun Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det er rart for fin man blir etter noen flasker vin Hi hi Ja ikke sant? Og ikke minst hvor supre ideer man får ;-p Det skjer hver eneste gang. Jeg blir et oppkomme av ideer etter noen glass vin, hehe. 0 Siter
Maggi Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 He he, den var litt søt. Jeg klarer aldri å la være å le når noen slår seg. Når mannen min kløner litt, så må jeg gjemme meg bort for å skjule latteren. Han snur seg alltid, midt i de dramatiske smertene, og sier. Du ler som vanlig, du. *skamfull og lattermild* 0 Siter
Maggi Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 *LOL LOL*!!! Hahaha du altså!! *ler meg ihjel* Gjett om du skal få høre mer om dette imorgen kveld! ;-P (noterer ned i temalisten for skravlekvelden, hehe) Si meg, er det bare et inntrykk som har festet seg, eller er dere DOL-venner ute flere ganger i måneden og drikker og skravler...? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 He he, den var litt søt. Jeg klarer aldri å la være å le når noen slår seg. Når mannen min kløner litt, så må jeg gjemme meg bort for å skjule latteren. Han snur seg alltid, midt i de dramatiske smertene, og sier. Du ler som vanlig, du. *skamfull og lattermild* He he..jeg elsker at andre tryner, beste latteren en kan få (iallfall neste) =D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.