Gå til innhold

Å nei.. går det an å være så knøl?

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

8

• amber sun

5

• hare1365380455

4

• Maggi

3

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

*lol* Godt jobba! :-)

Ps: har du ikke sett på meldinger?

Skrevet

Om det er noe trøst, så klarte jeg her om dagen og tryne ut av senga og slå hodet i bordbeinet. Da våknet jeg, får man si ;)

Skrevet

Si meg, er det bare et inntrykk som har festet seg, eller er dere DOL-venner ute flere ganger i måneden og drikker og skravler...?

hehe vi har nok møttes noen ganger ja. Denne gangen er det riktignok på nett vi skal skravle og drikke da, men neste gang skal vi treffes i RL igjen. :)

Det er så gøy når vi er flere som har det moro og fester sammen!

:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Om det er noe trøst, så klarte jeg her om dagen og tryne ut av senga og slå hodet i bordbeinet. Da våknet jeg, får man si ;)

He he..uffa!

Gikk i svime resten av dagen du da? ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

-ler- Klassisk!

Kan vel ikke annet enn å le selv ;)

Skrevet

He he..uffa!

Gikk i svime resten av dagen du da? ;)

Neida, jeg krabba opp i senga igjen og sov videre, mens jeg funderte over hvorfor jeg hadde vondt i låret. Slo meg ikke så hardt i hodet, heldigvis ;) Men jeg har vært litt skeptisk til å sove i høye senger etter den natta. Trodde liksom jeg hadde vokst fra sånne episoder i førskolealder ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Neida, jeg krabba opp i senga igjen og sov videre, mens jeg funderte over hvorfor jeg hadde vondt i låret. Slo meg ikke så hardt i hodet, heldigvis ;) Men jeg har vært litt skeptisk til å sove i høye senger etter den natta. Trodde liksom jeg hadde vokst fra sånne episoder i førskolealder ;)

He he ;)

Jeg har og falt ut senga. Men da var jeg mer enn bare beruset. (les:drita) :P

Skrevet

He he ;)

Jeg har og falt ut senga. Men da var jeg mer enn bare beruset. (les:drita) :P

Jeg var klin edru, jeg :P

Skrevet

Kan vel ikke annet enn å le selv ;)

Godt det gikk bra, da :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Godt det gikk bra, da :)

Jeg har vondt i kneet fortsatt :(

*syte*

=)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg var klin edru, jeg :P

He he.. jeg vet egentlig ikke hva som er verst! ;)

Skrevet

Jeg har vondt i kneet fortsatt :(

*syte*

=)

Uff da! -finner fram plaster med Ole Brum figurer på- Liker du Tigergutt? -stapper i deg en seigmann-

Skrevet

He he.. jeg vet egentlig ikke hva som er verst! ;)

Ja, man er liksom litt mer unnskyldt når man er full ;)

For noen år siden jogga jeg i skogen, og tryna over en rot, og falt framover og skrapte opp underarmen min veldig. Alle spurte hva i all verden jeg hadde drukket i helga, og jeg måtte slukøret innrømme at jeg var både edru og til fots ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Uff da! -finner fram plaster med Ole Brum figurer på- Liker du Tigergutt? -stapper i deg en seigmann-

Føler meg myyyye bedre nå

*stråle som en sol*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, man er liksom litt mer unnskyldt når man er full ;)

For noen år siden jogga jeg i skogen, og tryna over en rot, og falt framover og skrapte opp underarmen min veldig. Alle spurte hva i all verden jeg hadde drukket i helga, og jeg måtte slukøret innrømme at jeg var både edru og til fots ;)

He he.. Trynehistorier er så bra =)

Jeg trynte på vei hjem fra byen (fest). Trynte i de forbanna brosteinene nede i sentrum. Og fikk det brannsåret på haka!

Den "gode" nyheten var at jeg skulle begynne i praksis to dager etter dette skjedde. HURRA! Følte meg lite lur :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...