hare1365380455 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 *lol* Godt jobba! :-) Ps: har du ikke sett på meldinger? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Om det er noe trøst, så klarte jeg her om dagen og tryne ut av senga og slå hodet i bordbeinet. Da våknet jeg, får man si 0 Siter
amber sun Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Si meg, er det bare et inntrykk som har festet seg, eller er dere DOL-venner ute flere ganger i måneden og drikker og skravler...? hehe vi har nok møttes noen ganger ja. Denne gangen er det riktignok på nett vi skal skravle og drikke da, men neste gang skal vi treffes i RL igjen. Det er så gøy når vi er flere som har det moro og fester sammen! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Om det er noe trøst, så klarte jeg her om dagen og tryne ut av senga og slå hodet i bordbeinet. Da våknet jeg, får man si He he..uffa! Gikk i svime resten av dagen du da? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Ojoj, di kløna! He he..vet! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 *lol* Godt jobba! :-) *neier* Tusen takk 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 -ler- Klassisk! Kan vel ikke annet enn å le selv 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 He he..uffa! Gikk i svime resten av dagen du da? Neida, jeg krabba opp i senga igjen og sov videre, mens jeg funderte over hvorfor jeg hadde vondt i låret. Slo meg ikke så hardt i hodet, heldigvis Men jeg har vært litt skeptisk til å sove i høye senger etter den natta. Trodde liksom jeg hadde vokst fra sånne episoder i førskolealder 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Neida, jeg krabba opp i senga igjen og sov videre, mens jeg funderte over hvorfor jeg hadde vondt i låret. Slo meg ikke så hardt i hodet, heldigvis Men jeg har vært litt skeptisk til å sove i høye senger etter den natta. Trodde liksom jeg hadde vokst fra sånne episoder i førskolealder He he Jeg har og falt ut senga. Men da var jeg mer enn bare beruset. (les:drita) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 He he Jeg har og falt ut senga. Men da var jeg mer enn bare beruset. (les:drita) Jeg var klin edru, jeg 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Kan vel ikke annet enn å le selv Godt det gikk bra, da 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Godt det gikk bra, da Jeg har vondt i kneet fortsatt *syte* =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg var klin edru, jeg He he.. jeg vet egentlig ikke hva som er verst! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg har vondt i kneet fortsatt *syte* =) Uff da! -finner fram plaster med Ole Brum figurer på- Liker du Tigergutt? -stapper i deg en seigmann- 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 He he.. jeg vet egentlig ikke hva som er verst! Ja, man er liksom litt mer unnskyldt når man er full For noen år siden jogga jeg i skogen, og tryna over en rot, og falt framover og skrapte opp underarmen min veldig. Alle spurte hva i all verden jeg hadde drukket i helga, og jeg måtte slukøret innrømme at jeg var både edru og til fots 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Uff da! -finner fram plaster med Ole Brum figurer på- Liker du Tigergutt? -stapper i deg en seigmann- Føler meg myyyye bedre nå *stråle som en sol* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Ja, man er liksom litt mer unnskyldt når man er full For noen år siden jogga jeg i skogen, og tryna over en rot, og falt framover og skrapte opp underarmen min veldig. Alle spurte hva i all verden jeg hadde drukket i helga, og jeg måtte slukøret innrømme at jeg var både edru og til fots He he.. Trynehistorier er så bra =) Jeg trynte på vei hjem fra byen (fest). Trynte i de forbanna brosteinene nede i sentrum. Og fikk det brannsåret på haka! Den "gode" nyheten var at jeg skulle begynne i praksis to dager etter dette skjedde. HURRA! Følte meg lite lur 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.