Gå til innhold

Å nei.. går det an å være så knøl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg myyyye bedre nå

*stråle som en sol*

Seigmann-medisinen pleier å hjelpe, ja... :)

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

8

• amber sun

5

• hare1365380455

4

• Maggi

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He he.. Trynehistorier er så bra =)

Jeg trynte på vei hjem fra byen (fest). Trynte i de forbanna brosteinene nede i sentrum. Og fikk det brannsåret på haka!

Den "gode" nyheten var at jeg skulle begynne i praksis to dager etter dette skjedde. HURRA! Følte meg lite lur :P

Bra førsteinntrykk, ja!

Ei venninne av meg klarte å tryne ned en hel trapp en gang, på en fest. Det var en som klarte å få filmet det hele, og da hun trøtt og fyllesjuk og mørbanket våknet dagen etter, satt det en liten gjeng og ga stilkarakterer til filmklippet ;)

Skrevet

hehe vi har nok møttes noen ganger ja. Denne gangen er det riktignok på nett vi skal skravle og drikke da, men neste gang skal vi treffes i RL igjen. :)

Det er så gøy når vi er flere som har det moro og fester sammen!

:)

Ha det hyggelig. ;o)

hare1365380455
Skrevet

He he..vet! :P

Så håper jeg du har lært? Tenk om du hadde sølt pepsi max i tastaturet..... :)

Skrevet

He he.. Trynehistorier er så bra =)

Jeg trynte på vei hjem fra byen (fest). Trynte i de forbanna brosteinene nede i sentrum. Og fikk det brannsåret på haka!

Den "gode" nyheten var at jeg skulle begynne i praksis to dager etter dette skjedde. HURRA! Følte meg lite lur :P

haha har du _både_ tryna i brosteinene _og_ falt ut av senga i fylla?

*LOL*

Det er jaggu meg mer enn jeg har gjort.

(jeg har bare klort opp et par fingre da jeg kreket meg opp trappa til Løkkeveien av alle ting, for å finne en taxi den gangen da jeg forsvant så fort vet du. ;-P Etter det har jeg satset på vorspiel som begynner tidligere og varer lengre, hehe)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så håper jeg du har lært? Tenk om du hadde sølt pepsi max i tastaturet..... :)

He he..jeg drakk faktisk vann. Og glasset var tomt ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

*LOL*

(jeg har bare klort opp et par fingre da jeg kreket meg opp trappa til Løkkeveien av alle ting, for å finne en taxi den gangen da jeg forsvant så fort vet du. ;-P Etter det har jeg satset på vorspiel som begynner tidligere og varer lengre, hehe)

He he..jeg har mange histoier på lur. Har bare holdt litt tilbake til dere har blitt godt kjent med meg :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bra førsteinntrykk, ja!

Ei venninne av meg klarte å tryne ned en hel trapp en gang, på en fest. Det var en som klarte å få filmet det hele, og da hun trøtt og fyllesjuk og mørbanket våknet dagen etter, satt det en liten gjeng og ga stilkarakterer til filmklippet ;)

Genialt! Få sånne ting på film er konge! =D

Skrevet

Hahaha! Jeg har gjort omtrent det samme. Vide buksebein er til å snuble i. Jeg har forresten tryna endel ganger i trappa av samme årsak - jeg klarer å tråkke inn i høyre bukseben med venstre fot og *dunk* Hehe.

laguna1365380434
Skrevet

Ps: har du ikke sett på meldinger?

Nå så! :-)

Skrevet

Synes jeg ser det *ler*

For noen år siden var vi på langtur med bil. Jeg måtte så innmari pisse på ei øde veistrekning. Vi stoppa og jeg gikk inn i skogen for å gjøre ærendet mitt. Før jeg fikk på meg buksa igjen klarte jeg å ramle bakover, med rumpa oppi et tornekratt!!!

Den ene skinka mi var skikkelig oppskrapa, så jeg satt helt på skeiva på resten av turen hjem....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hahaha! Jeg har gjort omtrent det samme. Vide buksebein er til å snuble i. Jeg har forresten tryna endel ganger i trappa av samme årsak - jeg klarer å tråkke inn i høyre bukseben med venstre fot og *dunk* Hehe.

He he.. du må kjøpe deg nye bukser =)

Jeg gjorde nettopp en ny tabbe.

Spurte en kamerat på msn om det var bilde av han da han var liten (ung). Næh, det var bilde av søstra *rødme*

hehe :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

*LOL*

Nå har jeg forresten gjort en ny tabbe:

Spurte en kamerat på msn om det var bilde av han da han var liten (ung). Næh, det var bilde av søstra *rødme*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Synes jeg ser det *ler*

For noen år siden var vi på langtur med bil. Jeg måtte så innmari pisse på ei øde veistrekning. Vi stoppa og jeg gikk inn i skogen for å gjøre ærendet mitt. Før jeg fikk på meg buksa igjen klarte jeg å ramle bakover, med rumpa oppi et tornekratt!!!

Den ene skinka mi var skikkelig oppskrapa, så jeg satt helt på skeiva på resten av turen hjem....

Oi! He he..hørtes ikke godt ut.

Minner meg litt om vennninna mi som bremset med rumpa ned en laaaang bakke, da hun var ute på roller blades. Det gikk (overraskende nok) ikke bra! ;)

Skrevet

He he.. du må kjøpe deg nye bukser =)

Jeg gjorde nettopp en ny tabbe.

-ler- Sånt gjør jeg hele tiden.

Jeg presterte å si til ei som røyket tjue sigaretter om dagen: "Det er bare å bli gravid, så sliutter du lett som bare det!" Seks måneder senere fikk hun en baby...

Skrevet

Oi! He he..hørtes ikke godt ut.

Minner meg litt om vennninna mi som bremset med rumpa ned en laaaang bakke, da hun var ute på roller blades. Det gikk (overraskende nok) ikke bra! ;)

Auuuuuuu!!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg presterte å si til ei som røyket tjue sigaretter om dagen: "Det er bare å bli gravid, så sliutter du lett som bare det!" Seks måneder senere fikk hun en baby...

Ups!! Litt flaut det, ja.;)

Men uansett, hun som var teit som røykte i svangerskapet.

Skrevet

Åh Fy!

Men hun hadde sikkert bare godt av å høre det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...