Gå til innhold

Å nei.. går det an å være så knøl?

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

-ler- Sånt gjør jeg hele tiden.

Jeg presterte å si til ei som røyket tjue sigaretter om dagen: "Det er bare å bli gravid, så sliutter du lett som bare det!" Seks måneder senere fikk hun en baby...

Jeg prøvde forresten å ro meg unna med å si at jeg tulla.. Men han trodde ikke helt på det! hehe :P

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

8

• amber sun

5

• hare1365380455

4

• Maggi

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ups!! Litt flaut det, ja.;)

Men uansett, hun som var teit som røykte i svangerskapet.

Ja, det er sant. Men jeg ble litt lei meg, for hun ble sikkert unødvendig såret av den kommentaren. Jeg la jo også ut i det vide og det brede om hvordan jeg selv hadde stumpet sigaretten på dagen, når jeg fant ut at jeg var gravid.

Jeg sa til et barn i barnehagen: "Kom da, Torbjørn!". Barnet så opp på meg med triste øyne: "Torbjørn er broren min, jeg heter Sara, jeg..." Men, til mitt forsvar, de var klin like...

Skrevet

Jeg prøvde forresten å ro meg unna med å si at jeg tulla.. Men han trodde ikke helt på det! hehe :P

Det var kanskje verdt et forsøk ;)

Jeg prøver ofte å innrømme slike feil med det samme, så blir det mindre pinlig for alle involverte ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, det er sant. Men jeg ble litt lei meg, for hun ble sikkert unødvendig såret av den kommentaren. Jeg la jo også ut i det vide og det brede om hvordan jeg selv hadde stumpet sigaretten på dagen, når jeg fant ut at jeg var gravid.

Jeg sa til et barn i barnehagen: "Kom da, Torbjørn!". Barnet så opp på meg med triste øyne: "Torbjørn er broren min, jeg heter Sara, jeg..." Men, til mitt forsvar, de var klin like...

*Ler Veldig Høyt*

Fy flate.. det jo nesten stygt å le av sånn.. =D

Skrevet

*Ler Veldig Høyt*

Fy flate.. det jo nesten stygt å le av sånn.. =D

Det hjelper ikke at en venninne av meg forteller om hvordan hun var traumatisert i lang tid, da noen trodde hun var en gutt... :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det hjelper ikke at en venninne av meg forteller om hvordan hun var traumatisert i lang tid, da noen trodde hun var en gutt... :P

Uff.. alt man skal gjennomgå :P

Skrevet

Tryning er jeg ekspert på. Husker en gang jeg var litt sen til et møte. Hadde på meg høye støvletter og følte meg så fjong, så.

Alle de andre har satt seg rundt bordet og venter bare på meg. Idet jeg skrider over dørterskelen med et lett henslengt "Heisann!", virker ikke den helsikes (glatte) støvletthælen min. Jeg sklir ut i en alt annet enn elegant spagat, og selvsagt; alle ser på.

Kjekt å gjøre litt vesen av seg når man først gjør entrè!

hare1365380455
Skrevet

He he..jeg drakk faktisk vann. Og glasset var tomt ;)

Da var du flaksen! Håper webcameraet var på så noen har det på film! ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tryning er jeg ekspert på. Husker en gang jeg var litt sen til et møte. Hadde på meg høye støvletter og følte meg så fjong, så.

Alle de andre har satt seg rundt bordet og venter bare på meg. Idet jeg skrider over dørterskelen med et lett henslengt "Heisann!", virker ikke den helsikes (glatte) støvletthælen min. Jeg sklir ut i en alt annet enn elegant spagat, og selvsagt; alle ser på.

Kjekt å gjøre litt vesen av seg når man først gjør entrè!

*Lol*

Litt pinlig stemning (for deg) på det møtet kanskje? ;)

Skrevet

*Lol*

Litt pinlig stemning (for deg) på det møtet kanskje? ;)

Jeg satt og humra under hele møtet, noe som bare gjorde det hele enda pinligere.

*blush*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...