Gå til innhold

Hvorfor må skriften på tv'n være så liten når jeg ser kamper?

Anbefalte innlegg

Gjest Ser på håndball
Skrevet

ser på håndball vm og det irriterer meg at der det står hva mål forskjellen er er det så liten skrift at jeg må helt inntil tv'n for å se. Føler litt sporadisk med og husker ikke i hodet hva stillingen er til enhver tid

Hvorfor kan de ikke lage større skrift?

Skrevet

Fordi de fleste klarer å se hva som står på skjermen. Hvis du ser så dårlig bør du absolutt få deg briller.

Gjest Ser på håndball
Skrevet

Fordi de fleste klarer å se hva som står på skjermen. Hvis du ser så dårlig bør du absolutt få deg briller.

jeg har normalt syn , men bruker briller

men jeg synes nå likevel at skriften er lovelig liten. Og har du ikke bra skarpsyn så er det søren ikke lett å se tallene som er markert i lyseblått.

Det er mange som sliter med synet. Hvorfor ikke gjøre skriften like stor som tekstingen på tv?

Skrevet

men jeg synes nå likevel at skriften er lovelig liten. Og har du ikke bra skarpsyn så er det søren ikke lett å se tallene som er markert i lyseblått.

Det er mange som sliter med synet. Hvorfor ikke gjøre skriften like stor som tekstingen på tv?

Trodde det var det, jeg. Men det er lenge siden jeg har sett håndballkamp på tv nå...

Skrevet

Det er vel for å stjele minst mulig av plassen på skjermen, går jeg ut i fra...

Men enig i at skriften kan være i minste laget, ja.

Skrevet

Normalt syn, men bruker briller.... Hvorfor bruker du briller da?

Gjest Ser på håndball
Skrevet

Normalt syn, men bruker briller.... Hvorfor bruker du briller da?

skulle skrive at jeg har normalt syn når jeg bruker briller:)

Skrevet

skulle skrive at jeg har normalt syn når jeg bruker briller:)

Aha, det forklarer saken :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...