Gjest Ser på håndball Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 ser på håndball vm og det irriterer meg at der det står hva mål forskjellen er er det så liten skrift at jeg må helt inntil tv'n for å se. Føler litt sporadisk med og husker ikke i hodet hva stillingen er til enhver tid Hvorfor kan de ikke lage større skrift? 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Fordi de fleste klarer å se hva som står på skjermen. Hvis du ser så dårlig bør du absolutt få deg briller. 0 Siter
Gjest Ser på håndball Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Fordi de fleste klarer å se hva som står på skjermen. Hvis du ser så dårlig bør du absolutt få deg briller. jeg har normalt syn , men bruker briller men jeg synes nå likevel at skriften er lovelig liten. Og har du ikke bra skarpsyn så er det søren ikke lett å se tallene som er markert i lyseblått. Det er mange som sliter med synet. Hvorfor ikke gjøre skriften like stor som tekstingen på tv? 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 jeg har normalt syn , men bruker briller men jeg synes nå likevel at skriften er lovelig liten. Og har du ikke bra skarpsyn så er det søren ikke lett å se tallene som er markert i lyseblått. Det er mange som sliter med synet. Hvorfor ikke gjøre skriften like stor som tekstingen på tv? Trodde det var det, jeg. Men det er lenge siden jeg har sett håndballkamp på tv nå... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 jeg har normalt syn , men bruker briller men jeg synes nå likevel at skriften er lovelig liten. Og har du ikke bra skarpsyn så er det søren ikke lett å se tallene som er markert i lyseblått. Det er mange som sliter med synet. Hvorfor ikke gjøre skriften like stor som tekstingen på tv? Det er vel for å stjele minst mulig av plassen på skjermen, går jeg ut i fra... Men enig i at skriften kan være i minste laget, ja. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 jeg har normalt syn , men bruker briller men jeg synes nå likevel at skriften er lovelig liten. Og har du ikke bra skarpsyn så er det søren ikke lett å se tallene som er markert i lyseblått. Det er mange som sliter med synet. Hvorfor ikke gjøre skriften like stor som tekstingen på tv? Normalt syn, men bruker briller.... Hvorfor bruker du briller da? 0 Siter
Gjest Ser på håndball Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Normalt syn, men bruker briller.... Hvorfor bruker du briller da? skulle skrive at jeg har normalt syn når jeg bruker briller:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 skulle skrive at jeg har normalt syn når jeg bruker briller:) Aha, det forklarer saken :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.