congo Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 hei! har fått endel små røde prikker på penis hodet og litt under forhuden etter sex, som var ubeskyttet. Merket prikkene ca. en dag etterpå. Har hatt dem nå i 4-5 dager uten at det har blitt noe spesielt værre. Det klør ikke, eller er noe plagsomt å ha det. Det bare er der. Har lest endel om andre som har hatt de samme symptomene og det er enten sopp, infeksjon eller bare irritasjon. Hvis det er sopp skal det vist være kløe og gult betennelse. Er dette noe man får med engang, med de røde prikkene, eller etterhvert? Det samme gjelder infeksjon? Og hvis det bare er irritasjon, hvor lang tid tar det før det går bort? noe som også er verdt å nevne er at etter sex'en så vasket/dusjet jeg meg ikke på en 5-6 timer.ja jeg vet, ikke særlig digg...hehe. Men var så klein. takker for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206728-r%C3%B8de-prikker-etter-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.