Gå til innhold

Problemer i forholdet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg må være spesielt gretten i disse dager. For i stedet for å spørre om jeg hadde lyst til å drikke opp vinen vi allerede har begynt på eller tilby meg et glass, så sier min kjære (med anklagende stemme): "Skulle ikke du drikke vin?!" Veldig romantisk. Så her sitter jeg med et påtvunget vinglass og lurer på om jeg er veldig mye lettere å ha med å gjøre etter litt alkohol innabords.

Forholdet har nå nådd nye høyder... ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Så - pell deg ut fra DOL nå og kurtiser mannen din litt istedet! ;o)

Skrevet

Så - pell deg ut fra DOL nå og kurtiser mannen din litt istedet! ;o)

Det virker jo ikke som han er videre interessert, med mindre jeg drikker vinen min først ;)

Skrevet

Det virker jo ikke som han er videre interessert, med mindre jeg drikker vinen min først ;)

Joda, du pleier sikkert å bli mer kurtiserende med litt vin innabords og han hinter sterkt nå vet du! Så - husj husj! ;o)

Skrevet

Blir du påtvunget et "normalt" liv til tross for at du er nettopp har fått ditt første barn..? Du skal ut i jobb, du skal reise bort en helg og du skal drikke vin og kose deg.. og på dine innlegg å dømme er du ikke helt med på alt sammen. Styres du av kjærestens forventninger...?

For meg virker det som du blir presset til å normalisere livet ditt før du selv er klar for det. Jeg håper jeg tar feil.

Mvh

Skrevet

Joda, du pleier sikkert å bli mer kurtiserende med litt vin innabords og han hinter sterkt nå vet du! Så - husj husj! ;o)

Uff, hva man ikke ufrivillig avslører om seg selv på DOL ;)

Men vanligvis blir jeg faktisk bare trøtt. Det kan være at han vil ha meg i seng, så han kan ta over dataen og spille "World of WarCraft" :P

Annonse

Skrevet

Blir du påtvunget et "normalt" liv til tross for at du er nettopp har fått ditt første barn..? Du skal ut i jobb, du skal reise bort en helg og du skal drikke vin og kose deg.. og på dine innlegg å dømme er du ikke helt med på alt sammen. Styres du av kjærestens forventninger...?

For meg virker det som du blir presset til å normalisere livet ditt før du selv er klar for det. Jeg håper jeg tar feil.

Mvh

Ja, du tar nok feil, heldigvis :) Men tusen takk for omtanken allikevel :)

Ang. helgetur, så er han veldig enig i at tid for oss selv utsettes til juleferien. Han ville nok bare at jeg skulle få slappet av, på grunn av stressymptomene jeg har. Men hvilken nybakt mamma har ikke det, da... :)

Vin synes jeg er koselig, og vi burde riktignok bli ferdig med flaska. Men han kunne jo tilbudt meg et glass i et litt hyggeligere toneleie.

Skrevet

Ja, du tar nok feil, heldigvis :) Men tusen takk for omtanken allikevel :)

Ang. helgetur, så er han veldig enig i at tid for oss selv utsettes til juleferien. Han ville nok bare at jeg skulle få slappet av, på grunn av stressymptomene jeg har. Men hvilken nybakt mamma har ikke det, da... :)

Vin synes jeg er koselig, og vi burde riktignok bli ferdig med flaska. Men han kunne jo tilbudt meg et glass i et litt hyggeligere toneleie.

Det var da godt. Ha en fin kveld (og gjør som lillemus sier). :o)

Skrevet

Litt tidlig å starte helga vel? ;)

Nei, torsdag var forrige uke det.

Skrevet

Uff, hva man ikke ufrivillig avslører om seg selv på DOL ;)

Men vanligvis blir jeg faktisk bare trøtt. Det kan være at han vil ha meg i seng, så han kan ta over dataen og spille "World of WarCraft" :P

Han skulle bydd deg på Champagne - det er det det blir fart av! *utleverer* :)

Skrevet

Han skulle bydd deg på Champagne - det er det det blir fart av! *utleverer* :)

Hehe. Champagne blir det bare hodepine av, i mitt tilfelle ;)

Annonse

Skrevet

Litt tidlig å starte helga vel? ;)

Neida, det er på høy tide med helg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...