Gine S Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg vurderer å bestille noen t-skjorter fra thinkgeek.com, men jeg er pingle og har aldri bestilt fra utlandet før. Hva koster det i porto og avgifter? 0 Siter
tiliti Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Har du tenkt å holde deg under 200 kr før porto så går det jo greit mht tollavgifter etc. Jeg har aldri handlet for mer enn det derfra, men under. Bestilte en datamus (spesiell) og betalte en porto på ca 150-160 kroner og fikk den levert på døra 3-4 dager etter bestilling. 0 Siter
tiliti Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 btw, når du legger ting i og sjekker handlevogna der kan du velge land og den kalkulerer porto for deg. 0 Siter
Gine S Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Har du tenkt å holde deg under 200 kr før porto så går det jo greit mht tollavgifter etc. Jeg har aldri handlet for mer enn det derfra, men under. Bestilte en datamus (spesiell) og betalte en porto på ca 150-160 kroner og fikk den levert på døra 3-4 dager etter bestilling. Takk skal du ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.