Aryane Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 ....med julebaksten allerede. Har lest om flere her i dag; Lillemus skulle lage smultringer, og Midia hadde bakt pepperkaker. Er dere tidlig ute eller er det meg som er treg? Jeg liker å gjøre det i desember når jeg har fått frem litt julepynt og fått den rette stemningen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Artig at du spør om det akkurat i dag, for jeg har nettopp satt kokosmakrondeigen min til heving over natta! 0 Siter
Maggi Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Nei, jeg har ikke vurdert det, en gang! Jeg måtte surre frem datoen i hodet for å vurdere om det var jeg som hadde mistet grepet, liksom. Men 17. november, det er litt tidlig med julebakst, synes jeg. Mvh 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg har ikke begynt med julebaksten ennå! Kommer til å begynne i starten av desember. Da synes jeg det er koselig med julebakst. 0 Siter
Aryane Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Artig at du spør om det akkurat i dag, for jeg har nettopp satt kokosmakrondeigen min til heving over natta! Jeg er imponert. Har du en god oppskrift å dele med meg? Kokosmakroner er noe jeg aldri har fått til, har prøvd mange forskjellige oppskrifter, men alle blir like mislykket, skjønner ikke hva jeg gjør galt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Artig at du spør om det akkurat i dag, for jeg har nettopp satt kokosmakrondeigen min til heving over natta! Kokosmakroner skal vel ikke heves? Jeg er en elendig husmor når det gjelder baking, så mulig jeg tar helt feil.... ;-/ 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Artig at du spør om det akkurat i dag, for jeg har nettopp satt kokosmakrondeigen min til heving over natta! *ler* Godt å se at du kan være morsom også =p 0 Siter
sheba Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Nei, jeg har ikke vurdert det, en gang! Jeg måtte surre frem datoen i hodet for å vurdere om det var jeg som hadde mistet grepet, liksom. Men 17. november, det er litt tidlig med julebakst, synes jeg. Mvh enig! :-) julestira er lang nok synes jeg, november blir litt for tidlig. Man blir jo lei jula før den har begynt jo:-) *skal begynne og bake sånn midt i desember* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Artig at du spør om det akkurat i dag, for jeg har nettopp satt kokosmakrondeigen min til heving over natta! Så nå kan du kose deg med å lage nupereller mens du venter? ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg skal bake pepperkaker til helga -men det er helt tilfeldig -og fordi det skal taes bilde av til et blad - som skal ut før jul *trøster* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg har ikke tenkt så langt som julebaksten, men nå er jeg i utgangspunktet ingen stor baker heller. Men jeg har handlet 4 (!) julegaver, så nå synes jeg at jeg har super god tid til jul, og trenger ikke stresse ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Artig at du spør om det akkurat i dag, for jeg har nettopp satt kokosmakrondeigen min til heving over natta! He he..ser det bare for meg 0 Siter
pablito Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Kokosmakroner skal vel ikke heves? Jeg er en elendig husmor når det gjelder baking, så mulig jeg tar helt feil.... ;-/ Du har helt rett, kokosmakroner skal ikke heves. ShitDiddelyDo har nok ikke vært i nærheten av bakefjøla.... 0 Siter
sheba Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Artig at du spør om det akkurat i dag, for jeg har nettopp satt kokosmakrondeigen min til heving over natta! hihi;-) med en ekstra dæsj bakepulver eller gjær???? *flire* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Du har helt rett, kokosmakroner skal ikke heves. ShitDiddelyDo har nok ikke vært i nærheten av bakefjøla.... Innlegget hans var litt for "husmorete", så jeg begynte å lukte lunta ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg er imponert. Har du en god oppskrift å dele med meg? Kokosmakroner er noe jeg aldri har fått til, har prøvd mange forskjellige oppskrifter, men alle blir like mislykket, skjønner ikke hva jeg gjør galt! Trikset er å bruke kokosmasse fra sjokoladen Bounty. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 hihi;-) med en ekstra dæsj bakepulver eller gjær???? *flire* Helt vanlig tørgjær. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Innlegget hans var litt for "husmorete", så jeg begynte å lukte lunta ;-) For min del hadde det vært utrolig gøy dersom du hadde fulgt mitt tips om heving. 0 Siter
sheba Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Helt vanlig tørgjær. tenkte meg det ja;-) lykke til med klinkokkossen;-) hahaha *ler så jeg griner* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.