Gå til innhold

Er alle i gang.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....med julebaksten allerede. Har lest om flere her i dag; Lillemus skulle lage smultringer, og Midia hadde bakt pepperkaker. Er dere tidlig ute eller er det meg som er treg?

Jeg liker å gjøre det i desember når jeg har fått frem litt julepynt og fått den rette stemningen.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• DarkPink

8

• sheba

4

• Aryane

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Artig at du spør om det akkurat i dag, for jeg har nettopp satt kokosmakrondeigen min til heving over natta!

Skrevet

Nei, jeg har ikke vurdert det, en gang! Jeg måtte surre frem datoen i hodet for å vurdere om det var jeg som hadde mistet grepet, liksom. Men 17. november, det er litt tidlig med julebakst, synes jeg.

Mvh

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg har ikke begynt med julebaksten ennå!

Kommer til å begynne i starten av desember. Da synes jeg det er koselig med julebakst.

Skrevet

Artig at du spør om det akkurat i dag, for jeg har nettopp satt kokosmakrondeigen min til heving over natta!

Jeg er imponert.

Har du en god oppskrift å dele med meg?

Kokosmakroner er noe jeg aldri har fått til, har prøvd mange forskjellige oppskrifter, men alle blir like mislykket, skjønner ikke hva jeg gjør galt!

Skrevet

Kokosmakroner skal vel ikke heves? Jeg er en elendig husmor når det gjelder baking, så mulig jeg tar helt feil.... ;-/

Skrevet

*ler*

Godt å se at du kan være morsom også =p

Skrevet

Nei, jeg har ikke vurdert det, en gang! Jeg måtte surre frem datoen i hodet for å vurdere om det var jeg som hadde mistet grepet, liksom. Men 17. november, det er litt tidlig med julebakst, synes jeg.

Mvh

enig! :-) julestira er lang nok synes jeg, november blir litt for tidlig.

Man blir jo lei jula før den har begynt jo:-)

*skal begynne og bake sånn midt i desember*

Skrevet

Så nå kan du kose deg med å lage nupereller mens du venter? ;o)

Skrevet

Jeg skal bake pepperkaker til helga -men det er helt tilfeldig -og fordi det skal taes bilde av til et blad - som skal ut før jul :) *trøster*

Skrevet

Jeg har ikke tenkt så langt som julebaksten, men nå er jeg i utgangspunktet ingen stor baker heller.

Men jeg har handlet 4 (!) julegaver, så nå synes jeg at jeg har super god tid til jul, og trenger ikke stresse ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..ser det bare for meg ;)

Skrevet

Kokosmakroner skal vel ikke heves? Jeg er en elendig husmor når det gjelder baking, så mulig jeg tar helt feil.... ;-/

Du har helt rett, kokosmakroner skal ikke heves. ShitDiddelyDo har nok ikke vært i nærheten av bakefjøla....

Skrevet

hihi;-) med en ekstra dæsj bakepulver eller gjær????

*flire*

Skrevet

Du har helt rett, kokosmakroner skal ikke heves. ShitDiddelyDo har nok ikke vært i nærheten av bakefjøla....

Innlegget hans var litt for "husmorete", så jeg begynte å lukte lunta ;-)

Skrevet

Jeg er imponert.

Har du en god oppskrift å dele med meg?

Kokosmakroner er noe jeg aldri har fått til, har prøvd mange forskjellige oppskrifter, men alle blir like mislykket, skjønner ikke hva jeg gjør galt!

Trikset er å bruke kokosmasse fra sjokoladen Bounty.

Skrevet

hihi;-) med en ekstra dæsj bakepulver eller gjær????

*flire*

Helt vanlig tørgjær. :)

Skrevet

Innlegget hans var litt for "husmorete", så jeg begynte å lukte lunta ;-)

For min del hadde det vært utrolig gøy dersom du hadde fulgt mitt tips om heving. :)

Skrevet

Helt vanlig tørgjær. :)

tenkte meg det ja;-)

lykke til med klinkokkossen;-) hahaha

*ler så jeg griner*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...