Gå til innhold

Min litt sære humor...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men forhåpentligvis ikke krampelatter i en hel time sammenhengende? ;)

Det har skjedd, hvertfall en gang som jeg kan huske.

Det var tredje året på videregående. Læreren vår spurte oss et spørsmål om en forfatter, og ei jente i klassen svarte optimistisk, men feil. Fra læreren kom det et forsøkt skjult "buuuurp". En annen i klassen bøyde seg mot henne og hvisket "Det svaret var så talentløst at du gav ham et surt oppstøt"

Jeg har aldri i mitt liv ledd så "hardt" og lenge. Tårene sprutet, jeg greide ikke å snakke eller ha noen form for kontroll på meg selv. Latteren trillet, og jeg hadde alvorlig talt vanskelig med å få trekt pusten. Det varte hele timen (måtte gå ut på gangen etter en stund), og langt ut i friminuttet hvertfall.

Litt barnslig, men vanvittig godt. Bedre enn den beste orgasmen jeg har hatt.

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

8

• flisa

7

• Frøken eple

7

• Mary Poppins

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe sånn hadde jeg det idag da jeg satt på toget.

Jeg satt å tenkte på en episode som skjedde i julen ifor som jeg da synes var veldig morsomt, og fikk totalt latterkick ALENE på toget, det var så flaut men jeg klarte ikke å slutte å le. Sånt er greit om man er to men ALENE da....!!! Gjett om jeg fikk mange rare blikk, det morsomste var at når folk ser andre ler er det lett å begynne å le selv, så til slutt satt vi en hel gjeng å lo på toget og ingen visste hvorfor..hehehe.

Forresten det jeg satt å tenkte på var da jeg ga bort en julegave ifjor og hadde klart (mens jeg satt i min egen lille verden) og signere med mitt fulle navn - til min bror!! eksempelvis: (falske navn)

Til Ola

God Jul

klem Siri Olsen

hahaahahaha nå fikk jeg latterkrampe igjen!!

Hahaha! Nå satte du igang meg også =))

Skrevet

Det var tredje året på videregående. Læreren vår spurte oss et spørsmål om en forfatter, og ei jente i klassen svarte optimistisk, men feil. Fra læreren kom det et forsøkt skjult "buuuurp". En annen i klassen bøyde seg mot henne og hvisket "Det svaret var så talentløst at du gav ham et surt oppstøt"

Jeg har aldri i mitt liv ledd så "hardt" og lenge. Tårene sprutet, jeg greide ikke å snakke eller ha noen form for kontroll på meg selv. Latteren trillet, og jeg hadde alvorlig talt vanskelig med å få trekt pusten. Det varte hele timen (måtte gå ut på gangen etter en stund), og langt ut i friminuttet hvertfall.

Hvordan var magemusklene dagen etter? ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe sånn hadde jeg det idag da jeg satt på toget.

Jeg satt å tenkte på en episode som skjedde i julen ifor som jeg da synes var veldig morsomt, og fikk totalt latterkick ALENE på toget, det var så flaut men jeg klarte ikke å slutte å le. Sånt er greit om man er to men ALENE da....!!! Gjett om jeg fikk mange rare blikk, det morsomste var at når folk ser andre ler er det lett å begynne å le selv, så til slutt satt vi en hel gjeng å lo på toget og ingen visste hvorfor..hehehe.

Forresten det jeg satt å tenkte på var da jeg ga bort en julegave ifjor og hadde klart (mens jeg satt i min egen lille verden) og signere med mitt fulle navn - til min bror!! eksempelvis: (falske navn)

Til Ola

God Jul

klem Siri Olsen

hahaahahaha nå fikk jeg latterkrampe igjen!!

He he.. så bra! =)

Jeg klarte å ta tlf når den ringte og si: "Hei, det er Angelica det her.."

Han som ringte: "Ehh...ja, jeg vet det.. Det er jo jeg som ringer.."

He he =)

Skrevet

Hvordan var magemusklene dagen etter? ;)

Gode og ømme.. ;) Det var helt utrolig altså, hvordan hele kroppen min tok totalt styringen, aldri opplevd det siden.

Det var litt morsomt da....? =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he.. så utrolig bra. =)

Jeg fikk latterkrampe i min egen konfirmasjon jeg da.. I kirka!

Vi satt alle på rekke og rad i midtgangen og skulle synge: "Ingen er så trygg i fare som, Guds lille barneskare"

Å når vi synger akkurat det så kommer jeg på at det fins en annen, lokal versjon av denne sangen. "Ingen er så trygg i fare som Guds lille Ola Skare"

(Ola er en meget spesiell gutt som bare må ses)

Å da fikk jeg selvfølgelig helt latterkrampe. Jeg prøvde så godt jeg kunne å holde latteren inne, vi satt tross alt midt i gudstjenesten. Men det var jammen det hardt!

Skrevet

He he.. så utrolig bra. =)

Jeg fikk latterkrampe i min egen konfirmasjon jeg da.. I kirka!

Vi satt alle på rekke og rad i midtgangen og skulle synge: "Ingen er så trygg i fare som, Guds lille barneskare"

Å når vi synger akkurat det så kommer jeg på at det fins en annen, lokal versjon av denne sangen. "Ingen er så trygg i fare som Guds lille Ola Skare"

(Ola er en meget spesiell gutt som bare må ses)

Å da fikk jeg selvfølgelig helt latterkrampe. Jeg prøvde så godt jeg kunne å holde latteren inne, vi satt tross alt midt i gudstjenesten. Men det var jammen det hardt!

Hehe. Det er aldri så morsomt, og så vanskelig å stoppe, som når man absolutt _ikke_ kan le.. =)

Fikk selv et anfall under en forelesning, da foreleseren først mistet stemmen og måtte spørre publikum om et halsdrops, fikk et par frisk, og presterte å spytte ut den ene i det han snakket engasjert. Synet av den lille frisken på gulvet var en prøvelse.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe. Det er aldri så morsomt, og så vanskelig å stoppe, som når man absolutt _ikke_ kan le.. =)

Fikk selv et anfall under en forelesning, da foreleseren først mistet stemmen og måtte spørre publikum om et halsdrops, fikk et par frisk, og presterte å spytte ut den ene i det han snakket engasjert. Synet av den lille frisken på gulvet var en prøvelse.

He he..ja, det er helt sant =)

Jeg har også fått i en forelesning. Eller det vil si vi hadde drama og skulle gjør noe dramating. Hun jeg skulle gjøre dette med gjorde noen helt forferdlig rare grimaser og begge fikk skikkelig latterkrampe.

Jeg holdt seriøst på å tisse på meg! Da jeg sa at jeg måtte gå på do, så sa læreren bare: "Ja, det tror jeg best for oss alle!"

He he..hun ble dritsur!!

Skrevet

He he..ja, det er helt sant =)

Jeg har også fått i en forelesning. Eller det vil si vi hadde drama og skulle gjør noe dramating. Hun jeg skulle gjøre dette med gjorde noen helt forferdlig rare grimaser og begge fikk skikkelig latterkrampe.

Jeg holdt seriøst på å tisse på meg! Da jeg sa at jeg måtte gå på do, så sa læreren bare: "Ja, det tror jeg best for oss alle!"

He he..hun ble dritsur!!

Hehe. Ah, det er så HÆRLIG med en skikkelig latterkrampe. Jeg har lyst på en nååå! =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe. Ah, det er så HÆRLIG med en skikkelig latterkrampe. Jeg har lyst på en nååå! =)

Me too =)

Skrevet

He he.. så bra! =)

Jeg klarte å ta tlf når den ringte og si: "Hei, det er Angelica det her.."

Han som ringte: "Ehh...ja, jeg vet det.. Det er jo jeg som ringer.."

He he =)

Nøyaktig det samme har jeg også gjort!! hahaha..

Ja det er mye rart man gjør, men det er akkurat sånne småting som gjør hverdagen litt mer spennende :0)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja det er mye rart man gjør, men det er akkurat sånne småting som gjør hverdagen litt mer spennende :0)

He he..det er det. Og veldig artig å tenke tilbake på. Selv om det innebærer at man blir sittende med latterkrampe helt alene :P

Skrevet

He he..det er det. Og veldig artig å tenke tilbake på. Selv om det innebærer at man blir sittende med latterkrampe helt alene :P

Beklager hvis jeg nå er en sur kjerring som ødelegger med "er det så morsomt da", men er det ikke vanlig å ta telefonen og si f.eks etternavnet sitt? Selv sier jeg bare hallo, men det er da vitterlig mange som tar den med å si navnet sitt?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Beklager hvis jeg nå er en sur kjerring som ødelegger med "er det så morsomt da", men er det ikke vanlig å ta telefonen og si f.eks etternavnet sitt? Selv sier jeg bare hallo, men det er da vitterlig mange som tar den med å si navnet sitt?

He he..joda.. men dette var en god kamerat av meg..

Å jeg tror faktisk jeg sa noe sånt som: hei det er angelica som ringer.. (mulig jeg husker feil) =)

Skrevet

Den feilen gjør jeg stadig vekk jeg også.

Hei, du snakker med ShitDiddelyDo.

Fort gjort!

Skrevet

Den feilen gjør jeg stadig vekk jeg også.

Hei, du snakker med ShitDiddelyDo.

Fort gjort!

hahha ser det for meg!!

Skrevet

Jeg hadde også en på videregående. Jeg satt sideveis på stolen og bøyde meg mot pulten bak så jeg hadde halvveis ryggen mot tavla. Og i det jeg snur meg mot tavla for å skrive av så har læreren gjort et forsøk på å tegne et norgeskart og jeg sprakk fullstendig og totalt i latterkrampe! Det var omtrent det verste norgeskartet jeg har sett og jeg hylte av latter og hadde ikke sjangs til å stoppe!

Heldigvis tok læreren det pent og be meg komme opp og tegne istedet - noe jeg ikke gjorde! Men jeg mener å huske at jeg måtte ut på gangen en tur for å klare å slutte å le ja. :o)

Ler nå også, bare jeg skriver det, ca. 18 år senere. :o)

Skrevet

Noen situasjoner er bare sånn at man må ha vært der :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...