Gå til innhold

Ble innlegget mitt for sterk kost?*knis*

Anbefalte innlegg

Gjest Bare Julenissen nå!
Skrevet

Det om hate-jula osv.

Var det nicket eller innlegget som ga webmaster bakoversveis? ;)

Er det bare lov å elske jula?

Gjest svaksterk
Skrevet

Hehe ;-)

Hater du jula du da?

Ble du sletta pga det?

Gjest Bare Julenissen nå!
Skrevet

Hehe ;-)

Hater du jula du da?

Ble du sletta pga det?

Tydeligvis, men jeg hadde "Puletissen" som nick da, hehe :)

Men i teksten skrev jeg bare at...jeg skal ikke bake en enseste kake til jul og sånt *uskyldig*

Gjest svaksterk
Skrevet

Tydeligvis, men jeg hadde "Puletissen" som nick da, hehe :)

Men i teksten skrev jeg bare at...jeg skal ikke bake en enseste kake til jul og sånt *uskyldig*

Hehe :-) Var nok derfor du ble sletta ja:)

Jeg skal ikke bake, og driver å lurer på hvem jeg skal kjøpe gave til nå. Har et dilemma for jeg vet ikke om jeg synes alle fortjener gave til jul :) hehe... tatt på meg rollen som nisse; "er det noen snille barn her?" Sier de ja, så har jeg bestemt at de lyver? :)) Men.. altså, bare en fantasi jeg ikke kommer til å sette ut i live tror jeg.

Julen kommer uansett om vi vil det eller ikke :-)

Skrevet

Hehe :-) Var nok derfor du ble sletta ja:)

Jeg skal ikke bake, og driver å lurer på hvem jeg skal kjøpe gave til nå. Har et dilemma for jeg vet ikke om jeg synes alle fortjener gave til jul :) hehe... tatt på meg rollen som nisse; "er det noen snille barn her?" Sier de ja, så har jeg bestemt at de lyver? :)) Men.. altså, bare en fantasi jeg ikke kommer til å sette ut i live tror jeg.

Julen kommer uansett om vi vil det eller ikke :-)

Åssen mener du - at den kommer uansett? Man KAN vel skippe den?

Selv om de fleste av oss ombestemmer oss underveis, vi som har motforestillinger. LITT jul, lissom... MEN IKKE ALLEREDE NÅÅ *hyyyyyyyl*

Gjest svaksterk
Skrevet

Åssen mener du - at den kommer uansett? Man KAN vel skippe den?

Selv om de fleste av oss ombestemmer oss underveis, vi som har motforestillinger. LITT jul, lissom... MEN IKKE ALLEREDE NÅÅ *hyyyyyyyl*

Hehe, jeg la meg jeg, så jeg fikk ikke med meg innlegget :-)

Jul er det hvis man beveger seg utendørs og datoen kommer også uansett :-)

Men det er tidlig ja.. må nesten tenke på gaver snart... Meeeeen... Ikke riktig enda!

Ha en fin kveld :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...