Gjest Bomben Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Og vi venter sånn i spenning denne gang også, er det de mørke koselige mennene igjen? ))))))))) http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article495555.ece 0 Siter
Gjest Bomben Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Aha, fant det! Selvfølgelig var det en utlending, denne gang en asiater. Når er nok nok? http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/17/449685.html 0 Siter
Goliath Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nok et tilskudd til en etterhvert svært dårlig statistikk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Aha, fant det! Selvfølgelig var det en utlending, denne gang en asiater. Når er nok nok? http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/17/449685.html Ja, alle asiatere er selvfølgelig slemme. Gjelder det adopterte også? Har nemlig ei adoptert venninne som ser asiatisk ut, kanskje jeg må kutte kontakten nå som jeg skjønner hvor farlig hun er... 0 Siter
Aryane Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Aftenposten.no skriver at både kvinnen og mannen er av vitenamesisk opprinnelse, og at han skal være kjent av politiet fordi han har plaget kvinnen tidligere. 0 Siter
Goliath Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Ja, alle asiatere er selvfølgelig slemme. Gjelder det adopterte også? Har nemlig ei adoptert venninne som ser asiatisk ut, kanskje jeg må kutte kontakten nå som jeg skjønner hvor farlig hun er... Nei du sier noe. Vi får heller la de som har en (u)kultur med seg der de kommer i fra, få fortsette sin misshandling og overgrep mot det kjønn de anser for å være mindreverdig - og en eiendel de kan gjøre som de vil med. For å fokusere på dette mot den gruppen av mennesker det i all hovesak gjelder og iverksette nødvendige tiltak, er selvfølgelig et hån mot alle de som faktisk ikke gjør slikt. Og deres mulige negative følelser for slik fokusering er selvfølgelig mye viktigere å prioritere enn de "mindreverdige" kvinnene som blir utsatt for volden..... Eller hva? 0 Siter
Gjest Bomben Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Ja, alle asiatere er selvfølgelig slemme. Gjelder det adopterte også? Har nemlig ei adoptert venninne som ser asiatisk ut, kanskje jeg må kutte kontakten nå som jeg skjønner hvor farlig hun er... Dum kommentar fra deg! Jeg mener bare at det begynner å bli en så likegyldig selvfølge at det er utenlandske(eller menn med utenlandsk opprinnelse)gjerningsmenn. Adopterte har ingenting med det å gjøre, de er vokst opp i norske hjem med sunne, norske holdninger. Og seff er ikke alle mannlige utlendinger kriminelle, men desverre mange. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Dum kommentar fra deg! Jeg mener bare at det begynner å bli en så likegyldig selvfølge at det er utenlandske(eller menn med utenlandsk opprinnelse)gjerningsmenn. Adopterte har ingenting med det å gjøre, de er vokst opp i norske hjem med sunne, norske holdninger. Og seff er ikke alle mannlige utlendinger kriminelle, men desverre mange. "Og seff er ikke alle mannlige utlendinger kriminelle, men desverre mange." En person som bruker ord som "seff" mister automatisk litt seriøsitet :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Bomben Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 "Og seff er ikke alle mannlige utlendinger kriminelle, men desverre mange." En person som bruker ord som "seff" mister automatisk litt seriøsitet :-) ".........................................." " En person som bruker ord som "seff" mister automatisk litt seriøsitet " Oi- sier du det ja, jaha det visste jeg ikke "..........." Saken mister altså sin seriøsitet om til eksempel ungdommer bruker sine slenguttrykk(språket sitt) i en sak? eller var det bare i denne saken og i dette temaet? Hmmmm, for meg virker din kommentar mye mere usaklig enn det at jeg tilfeldigvis brukte et "hipt" uttrykk her(som jeg forøvrig aldri bruker til vanlig). Jeg gjorde nok en stor utilgivelig blemme der, men så fint at dols ubestridte refser så det og sto klar med pisken ;-) Puh *puster lettet ut* Ser ut som du koser deg med deg selv på dol!;p "......................" Bomben 0 Siter
Prozak Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 " En person som bruker ord som "seff" mister automatisk litt seriøsitet " Oi- sier du det ja, jaha det visste jeg ikke "..........." Saken mister altså sin seriøsitet om til eksempel ungdommer bruker sine slenguttrykk(språket sitt) i en sak? eller var det bare i denne saken og i dette temaet? Hmmmm, for meg virker din kommentar mye mere usaklig enn det at jeg tilfeldigvis brukte et "hipt" uttrykk her(som jeg forøvrig aldri bruker til vanlig). Jeg gjorde nok en stor utilgivelig blemme der, men så fint at dols ubestridte refser så det og sto klar med pisken ;-) Puh *puster lettet ut* Ser ut som du koser deg med deg selv på dol!;p "......................" Bomben Nå mistet du enda litt mer seriøsitet når du reagerte på den måten. Jeg sa at du "mister automatisk litt seriøsitet", og jeg la på en smiley. Når du så reagerer som om jeg hadde avfeid alt du eller andre som bruker slike fjollete ord sier, så tar du jo ganske enkelt fra deg selv det som er igjen av seriøsitet. ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.