Gå til innhold

Flere SV løfter som ikke vil bli holdt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sant, sant.

Tenkte i to sekunder at "det er jo kjempebra, da får vi ny finansminsiter". Men det tror jeg neppe...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg håper hele regjeringa har gått før det er gått to år jeg da!!

Skrevet

Hun kan snike seg unna med definisjonen av full degning. 70%, 80%?

Skrevet

Det blir litt sånn som denne...

Kjerringa sier til gubben: "Jeg vil skilles". Hvorpå gubben svarer: "Kan jeg stole på de'a?"

Gjest bedre sent enn aldri
Skrevet

Så du tror at en annen regjering ville hatt større sjans for å gi full barnehagedekning innen to år da? Det er jo tull å tro noe sånt.

Skrevet

Så du tror at en annen regjering ville hatt større sjans for å gi full barnehagedekning innen to år da? Det er jo tull å tro noe sånt.

Hvor har jeg skrevet at jeg tror det?

Mitt poeng er at vi burde alle vise forakt for politikere som gir så klare løfter - og så bryter de - gang, på gang, på gang...

Skrevet

Hun kan snike seg unna med definisjonen av full degning. 70%, 80%?

Hun ikke bare kan - hun vil....

hare1365380455
Skrevet

Kjerringa sier til gubben: "Jeg vil skilles". Hvorpå gubben svarer: "Kan jeg stole på de'a?"

Sant. :)

Skrevet

Men jeg liker holdningen hennes i denne artikkelen da .)

Bare så synd man ikke kan stole på det ;-)

Skrevet

Ikke sant:-)

Gjest bedre sent enn aldri
Skrevet

Hvor har jeg skrevet at jeg tror det?

Mitt poeng er at vi burde alle vise forakt for politikere som gir så klare løfter - og så bryter de - gang, på gang, på gang...

Nei men det er jo pga uforutsette ting at de vil bruke lenger tid enn antatt. Det var vanskelig å vite hvor mye interessen (ønsket om b.hg.plass) ville komme til å øke når prisen gikk ned, nå har den altså økt langt mer enn forventet. Jeg syns ikke det er det samme som et løftebrudd.

En rød-grønn regjering vil uansett jobbe mye mer for barnehageplasser enn hvilken som helst annen regjering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...