Gå til innhold

Kald og svett, usj og uff;-)

Anbefalte innlegg

Gjest klamme meg
Skrevet

Jeg svetter mye under armene og på føttene i kombinasjon med at kulda har begynt å sette inn.

Brrr, jeg fryser MASSE og bytter sokker og gensere flere ganger om dagen.

Er det noen som har råd til klær som man holder varmen i selv om man svetter eller noe man kan gjøre?

Skrevet

Ull. Ull og silke, begge deler er varmt sjøl om det blir fuktig.

Bruk tynne ullsokker på føttene, eller ha en tynn silkeaktig sokk innerts og en tynn ull ytterst. Bomull er døden i bøtta når det blir vått, det tørker aldri på foten.

Skrevet

Sier det samme som LucySky, ull!

Bomull må du ikke bruke på de områdene du svetter!

Du kan få kjøpt ullundertrøyer som er silke i, de er greie og ha under, ikke vises de heller.

Men har du ikke ullsokker og ullundertrøyer, løp og kjøp med en gang.

Skrevet

Ull er bra, som flere sier. I tillegg burde du prøve yerka som fåes på apotek, helsekost og cubus(i hvertfall i trheim). Yerka påføres under armene 2-3 ganger i uka. Dette er for meg himmelen! I tillegg vil jeg anbefale stop24 rollon. svettinga i er i hvert fall blitt umerkbar.

Gjest klamme meg
Skrevet

Ull. Ull og silke, begge deler er varmt sjøl om det blir fuktig.

Bruk tynne ullsokker på føttene, eller ha en tynn silkeaktig sokk innerts og en tynn ull ytterst. Bomull er døden i bøtta når det blir vått, det tørker aldri på foten.

Takk for svar!! Hvor selger de bra ulltøy?

Gjest klamme meg
Skrevet

Sier det samme som LucySky, ull!

Bomull må du ikke bruke på de områdene du svetter!

Du kan få kjøpt ullundertrøyer som er silke i, de er greie og ha under, ikke vises de heller.

Men har du ikke ullsokker og ullundertrøyer, løp og kjøp med en gang.

*løper for å kjøpe* ;-) men hvor??

Gjest klamme meg
Skrevet

Ullundertøy og ullsokker skal vær bra.

Ull er min venn;-)

Gjest klamme meg
Skrevet

Ull er bra, som flere sier. I tillegg burde du prøve yerka som fåes på apotek, helsekost og cubus(i hvertfall i trheim). Yerka påføres under armene 2-3 ganger i uka. Dette er for meg himmelen! I tillegg vil jeg anbefale stop24 rollon. svettinga i er i hvert fall blitt umerkbar.

*notert* Takk!!

Skrevet

Kommer jo litt an på om du bor på bondelandet slik som meg da, eller i by ;-)

Sparkjøp har iallefall.

Jeg har kjøpt på en Irisfabrikk en gang.

Ullsokker finner du iallefall på sportsbutikker.

Her var noen nettbutikker:

http://www.eniro.no/query?what=no&q=ullkl%E6r&partnerid=sol

Jeg pleier og ønske meg sånt av Mormor til jul jeg. Da får jeg stjerne i boka også, siden jeg er så fornuftig ;-)

Skrevet

Rema 1000 har Trysil-sokken. En vidunderlig strømpe (tykkere enn bomullsstrømper, men ikke så tykk som ullsokker) i flere str. og farger til den nette sum av kr. 35,- pr. par. Slitesterke er de også! Ulvang-sokkene mine (99,- paret!) gikk i stykker etter en mnd, Trysil-sokkene har tålt masse bruk og vask etter vask etter vask (ullprogram). Suverene sokker!

Skrevet

Rema 1000 har Trysil-sokken. En vidunderlig strømpe (tykkere enn bomullsstrømper, men ikke så tykk som ullsokker) i flere str. og farger til den nette sum av kr. 35,- pr. par. Slitesterke er de også! Ulvang-sokkene mine (99,- paret!) gikk i stykker etter en mnd, Trysil-sokkene har tålt masse bruk og vask etter vask etter vask (ullprogram). Suverene sokker!

Jeg har motsatt erfaring enn deg. Ullvangsokkene holdt uendelig lenge, men Trysil sokkene varte ikke noe særlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...