Gå til innhold

Selgere altså!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pssst flisa, kan du ikke titte innom meldinger.

Kan jeg godt! :)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Frøken eple

7

• pip

2

• Aryane

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet om en som prøver å selge noe tilbake til selgeren. En gang satt han i over en time og prata om sine produkter og dama ble interessert. tror faktisk hun kjøpte noe. *knis*

Skrevet

Jo - når man har forsøkt å si fra og de bare durer ivei så :) et har jeg ikkenoen problemer med gitt!

Joa, da er det jo greit :o)

Skrevet

Jeg kjenner en som bare legger røret ved telefonen og går og gjør noe annet. Så snakker og snakker de uten at noen hører på

Det gjorde vi til en full kamerat ei natt å han bare snakket og snakket.

Vi lå å kniste i senga.

Gjest avvis dem kort og kontant
Skrevet

Jeg har reservert meg mot telefonkreklame, det er en enkel sak å gjøre. Kontakt Brønnøysundregisteret, mener du kan fylle inn et skjema på internettsiden deres. Deretter tar det 2-3 mnd før dette trer i kraft.

I mellomtiden: Si kort "er ikke interessert, vennligst ikke ring igjen" og deretter LEGG PÅ RØRET uten å høre hva de svarer! Det er eneste måten å bli kvitt dem på.

ikke fast nick
Skrevet

Blir sjelden oppringt av selgere, men sånne markedskonsulenter ringer stadig.

Jeg ble oppringt av en sånn en i dag, rakk ikke få med meg hvor han ringte fra. Han spurte om jeg hadde litt tid til å svare på noen spørsmål, og jeg svarte "nei", selv om jeg egentlig bare satt og så på tv. "Kan jeg ringe deg tilbake neste uke da?" spurte han. "Nei, da skal jeg reise bort" svarte jeg. Skal ikke reise noe sted på lenge jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...