flisa Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Pssst flisa, kan du ikke titte innom meldinger. Kan jeg godt! 0 Siter
alannia Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg vet om en som prøver å selge noe tilbake til selgeren. En gang satt han i over en time og prata om sine produkter og dama ble interessert. tror faktisk hun kjøpte noe. *knis* 0 Siter
Frøken eple Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jo - når man har forsøkt å si fra og de bare durer ivei så et har jeg ikkenoen problemer med gitt! Joa, da er det jo greit ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg kjenner en som bare legger røret ved telefonen og går og gjør noe annet. Så snakker og snakker de uten at noen hører på Det gjorde vi til en full kamerat ei natt å han bare snakket og snakket. Vi lå å kniste i senga. 0 Siter
Gjest avvis dem kort og kontant Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg har reservert meg mot telefonkreklame, det er en enkel sak å gjøre. Kontakt Brønnøysundregisteret, mener du kan fylle inn et skjema på internettsiden deres. Deretter tar det 2-3 mnd før dette trer i kraft. I mellomtiden: Si kort "er ikke interessert, vennligst ikke ring igjen" og deretter LEGG PÅ RØRET uten å høre hva de svarer! Det er eneste måten å bli kvitt dem på. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Blir sjelden oppringt av selgere, men sånne markedskonsulenter ringer stadig. Jeg ble oppringt av en sånn en i dag, rakk ikke få med meg hvor han ringte fra. Han spurte om jeg hadde litt tid til å svare på noen spørsmål, og jeg svarte "nei", selv om jeg egentlig bare satt og så på tv. "Kan jeg ringe deg tilbake neste uke da?" spurte han. "Nei, da skal jeg reise bort" svarte jeg. Skal ikke reise noe sted på lenge jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.