Gå til innhold

Litt irritert i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh, jeg kan bli så sur. Gikk av nattevakt i morges, og hadde store planer om å shine huset, handle og forberede til vorspiel og julebord i morgen.

Men så kommer sjefen og beordrer meg på jobb i morgen tidlig. Ødelegger jo hele helga for meg (nesten). Ikke at det er så forferdelig akkurat de timene jeg må være på jobb, men det er så typisk at noe sånt skjer når jeg har gledet meg til å ha fri.

Blærgh. Bare en liten utblåsning.

Skrevet

Det går vel an å si nei?

Ikke når man blir beordret.

Skrevet

Ikke når man blir beordret.

Jobber du i helsesektoren kanskje?

Kjedelig når man har planer, men du får prøve å gjøre det beste av det. Julebordet blir nok gøy uansett:o)

Skrevet

Jobber du i helsesektoren kanskje?

Kjedelig når man har planer, men du får prøve å gjøre det beste av det. Julebordet blir nok gøy uansett:o)

Jobber i helsesektoren, ja.

Blir nok gøy på julebord uansett, men det er så irriterende når man får slikt i fleisen klokka 7 om morgenen etter en nattevakt.

Jeg var jo liksom *ferdig* med jobbinga for denne uka! :P

Har et lite håp om at jeg kan slippe likevel, for hun lovte meg å jobbe hardt for å finne noen andre som kunne jobbe i stedet for meg. Men hvis jeg ikke har hørt noe innen kl 15, så blir det jobbing på meg i morgen også.

*sutr, klag*

Skrevet

Blir nok gøy på julebord uansett, men det er så irriterende når man får slikt i fleisen klokka 7 om morgenen etter en nattevakt.

Har et lite håp om at jeg kan slippe likevel, for hun lovte meg å jobbe hardt for å finne noen andre som kunne jobbe i stedet for meg. Men hvis jeg ikke har hørt noe innen kl 15, så blir det jobbing på meg i morgen også.

*sutr, klag*

Får håpe det ordner seg da!

Håper du uansett får en fin helg!

Klem...

Skrevet

Får håpe det ordner seg da!

Håper du uansett får en fin helg!

Klem...

Takk, god helg til deg også. :)

Gjest trultemor25
Skrevet

*sutr, klag*

Når dem allerede har en som skal jobbe så jobber dem aldri "hardt" for å finne en annen. Tro meg, jeg jobber i helsesektoren jeg og. Skikkelig kjipt. Man må liksom snike seg i gangene og unngå all form for blikkontakt med sjefen, ellers får man ekstravakter på seg.

Får håpe for din del at dem jobber for å finne en annen da! Lykke til.

Skrevet

Når dem allerede har en som skal jobbe så jobber dem aldri "hardt" for å finne en annen. Tro meg, jeg jobber i helsesektoren jeg og. Skikkelig kjipt. Man må liksom snike seg i gangene og unngå all form for blikkontakt med sjefen, ellers får man ekstravakter på seg.

Får håpe for din del at dem jobber for å finne en annen da! Lykke til.

"Man må liksom snike seg i gangene og unngå all form for blikkontakt med sjefen, ellers får man ekstravakter på seg."

Jotakk, kjenner til den strategien der. Og å ikke ta telefonen når man ser de ringer fra jobben...

Men jeg slapp altså å jobbe i dag, heldigvis! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...