Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Skååål! Har du begynt alt? *Henter vin i kjøleskapet* Skål! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Vi skal nok holde Gyda våken :-) Jepp, kanskje vi kan få igang en krangletråd? Da er det iallefall umulig å gå og legge seg! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jepp, kanskje vi kan få igang en krangletråd? Da er det iallefall umulig å gå og legge seg! Det hjelper det, men i tillegg er det i kveld den store chattekvelden går av stabelen :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Har du begynt alt? *Henter vin i kjøleskapet* Skål! Jeg har begynt!!! Let the game begin! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det hjelper det, men i tillegg er det i kveld den store chattekvelden går av stabelen :-) Hæ, chattekveld? Hvor? *lyst å være med* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hæ, chattekveld? Hvor? *lyst å være med* Vi har en chatter nå - jeg, hare. MA, Gyda og Gimmic. Skal jeg invitere deg inn? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Vi har en chatter nå - jeg, hare. MA, Gyda og Gimmic. Skal jeg invitere deg inn? Aha, skjønner! Nei, tror jeg dropper det. Driver og maler trappa innimellom dolinga, så det kan bli litt mye på en gang ;-) Men takk skal du ha :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Aha, skjønner! Nei, tror jeg dropper det. Driver og maler trappa innimellom dolinga, så det kan bli litt mye på en gang ;-) Men takk skal du ha :-) Ok, en annen gang kanskje? Kunne vært fint med litt flere brunetter her... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Ok, en annen gang kanskje? Kunne vært fint med litt flere brunetter her... Hehe ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.