Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

15

• Klara Q

7

• mil1365380270

5

• Aryane

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kom meg i forkjøpet. :o)

Ja jeg er alltid ekstra kjapp om fredagen :o)

Skrevet

nei, det stod ikke der. skriv det her heller, eg er nyfiken.

Hos Ingeborg var det den unge helgelendingen, hos Tollef var det Brit.

Hos Lars Jacob var det ei som reiste frivillig. Den siste husker jeg dessverre ikke. Agathe?

Skrevet

Hun på 3o som med kort hår var så forelska i Lars Julius røyk, til tross for at hun som ikke er Mona sa tidligere på dagen at hun kanskje ville bli minst av de tre jentene.

Ikke Agathe og ikke hu med de fæle øyenbryna men hu siste blonde trakk seg selv fra han småkjekke.

Tollef valgte Britt, selv om han virka som han hadde litt vanskelig for det. Stod mellom henne og Aud.

Ho dama valgte bort han nordlenningen (?) på 24 med kort lyst hår og ring i øret (ikke Johan og ikke han med det grusomme håret)

Er ikke så god på navn, jeg.. =)

Skrevet

Hun på 3o som med kort hår var så forelska i Lars Julius røyk, til tross for at hun som ikke er Mona sa tidligere på dagen at hun kanskje ville bli minst av de tre jentene.

Ikke Agathe og ikke hu med de fæle øyenbryna men hu siste blonde trakk seg selv fra han småkjekke.

Tollef valgte Britt, selv om han virka som han hadde litt vanskelig for det. Stod mellom henne og Aud.

Ho dama valgte bort han nordlenningen (?) på 24 med kort lyst hår og ring i øret (ikke Johan og ikke han med det grusomme håret)

Haha! Hun var ikke forelska i ham _fordi_ hun hadde kort hår altså..

Skrevet

Ikke jeg heller, så dette var en super beskrivelse. Men hvem er Britt? Hu masekjerringa?

Skrevet

jeg følger ikke med på det, så jeg vet ikke...

Skrevet

Ikke jeg heller, så dette var en super beskrivelse. Men hvem er Britt? Hu masekjerringa?

Brit er hun på 61 som ser yngst ut av damene. Hun er kanskje litt for dominerende for en gammel ungkar.

Gjest M.Angelica
Skrevet

"ikke hu med de fæle øyenbryna men hu siste blond"

Å fy flate for noen øyenbryn!

Jeg blir helt dårlig av å se på henne :S

Skrevet

Jepp ;)

Skrevet

ikke sant? =O Og så vrker det som om hun gnir inn no slags lilla øyenskygge rundt dem eller noe også..

Skrevet

Finnes det bilder av denne skapningen? Ble nysgjerrig nå, jeg ser ikke på Bonderomantikk. :)

Skrevet

Finnes det bilder av denne skapningen? Ble nysgjerrig nå, jeg ser ikke på Bonderomantikk. :)

Desverre, leita på tv2 uten å finne noe. Vi får prve å minne deg på å kikke innom tv2 klokka åtte neste torsdag =)

Uff, stakkars jente, tenk om hun sitter å

og leser her!

Skrevet

Desverre, leita på tv2 uten å finne noe. Vi får prve å minne deg på å kikke innom tv2 klokka åtte neste torsdag =)

Uff, stakkars jente, tenk om hun sitter å

og leser her!

Hun med mørkebrun øyeskygge fra vippekant til øyebryn?

Skrevet

Hun med mørkebrun øyeskygge fra vippekant til øyebryn?

Hm.. det har jeg ikke tenkt over. Hun ser litt ut som et troll. Store, brede, hårete øyenbryn, og så tror jeg hun bruker en slags brun eller lilla øyenskygge ja. Tenna hennes er litt skjeve også tror jeg.

Skrevet

Hm.. det har jeg ikke tenkt over. Hun ser litt ut som et troll. Store, brede, hårete øyenbryn, og så tror jeg hun bruker en slags brun eller lilla øyenskygge ja. Tenna hennes er litt skjeve også tror jeg.

Mørkt halvlangt hår?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...