Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mørkt halvlangt hår?

Nei, lyst. Og litt fregner tror jeg. Det er en av jentene til han Lars Jacob, og hun ene er ganske søt og har mørkt hår, hun andre har fregner og langt lyst hår og trakk seg igår, og så er buskebryna hun siste.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

15

• Klara Q

7

• mil1365380270

5

• Aryane

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hm.. det har jeg ikke tenkt over. Hun ser litt ut som et troll. Store, brede, hårete øyenbryn, og så tror jeg hun bruker en slags brun eller lilla øyenskygge ja. Tenna hennes er litt skjeve også tror jeg.

Hihi, høres ut som en skikkelig skjønnhetsdronning! :)

På torsdag er jeg nok litt opptatt, men kan jo se om jeg får tid til å gløtte på skjermen. Må jo bare få med meg dette!

Skrevet

Nei, lyst. Og litt fregner tror jeg. Det er en av jentene til han Lars Jacob, og hun ene er ganske søt og har mørkt hår, hun andre har fregner og langt lyst hår og trakk seg igår, og så er buskebryna hun siste.

Får følge litt bedre med hvis jeg får med meg neste episode. Er det hun med kort, lyst hår, som er litt eldre enn de andre?

Skrevet

Får følge litt bedre med hvis jeg får med meg neste episode. Er det hun med kort, lyst hår, som er litt eldre enn de andre?

Neinei, du tenker på han derre tynne Julius sine jenter du. Det er ei av de til han med mørkt hår som er på grensen til nesten kjekk.

Gjest Cezalion
Skrevet

På torsdag er jeg nok litt opptatt, men kan jo se om jeg får tid til å gløtte på skjermen. Må jo bare få med meg dette!

Går i reprise på lørdag tror jeg.

Skrevet

Neinei, du tenker på han derre tynne Julius sine jenter du. Det er ei av de til han med mørkt hår som er på grensen til nesten kjekk.

*ler* Jeg har ikke sett ham. Trodde det bare var tre; hun fra Biri, han unge med langt hår fra Skreia og han litt eldre. Skal slutte å blande meg inn, jeg ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hun hadde i grunnen vært ganske søt om hun hadde nappet bryna.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Desverre, leita på tv2 uten å finne noe. Vi får prve å minne deg på å kikke innom tv2 klokka åtte neste torsdag =)

Uff, stakkars jente, tenk om hun sitter å

og leser her!

Jeg fant bilde! Bare sjekk over ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun hadde i grunnen vært ganske søt om hun hadde nappet bryna.

Enig! Og kuttet ned på sminken =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Var da pent! Skal på butikken og kjøpe svart plakattusj nå, sånne vil jeg også ha :-)

*LOL*

Ja, dette blir den nye moten.

Kombinert med NOKAS-moten (finlandshette) ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Oj. Det var heftige saker!

Jeg burde ha satt en advarsel i overskriften. BRUK SOLBRILLER

Skrevet

"ikke hu med de fæle øyenbryna men hu siste blond"

Å fy flate for noen øyenbryn!

Jeg blir helt dårlig av å se på henne :S

Jeg og! Kjenner jeg blir så irritert. Faen, ass - har du ikke speil, jente?!?!?

*klør*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men egentlig - bortsett fra unappa øyebryn - er jo dama pen!

Jeg håper noen i hennes omgangskrets kan hinte litt, kanskje...

Enig... Eller vi kan satse på at hun henger her på dol ;)

MARI: Stuss øyenbryna og kutt sminken på dem.. !! =)

Skrevet

*LOL*

Ja, dette blir den nye moten.

Kombinert med NOKAS-moten (finlandshette) ;)

.. og lusekofte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...