Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg og! Kjenner jeg blir så irritert. Faen, ass - har du ikke speil, jente?!?!?

*klør*

He he...enig!

Kanskje hun sminker seg i mørket? Før hun legger seg feks, så slipper hun når hun står opp. Kan sove litt lenger ;)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

15

• Klara Q

7

• mil1365380270

5

• Aryane

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He he...enig!

Kanskje hun sminker seg i mørket? Før hun legger seg feks, så slipper hun når hun står opp. Kan sove litt lenger ;)

Eller kanskje hun står opp fire på morran, som seg hør og bør for ei vordene bondekjerring? Da er det jo enda mørkt ute. Enda godt hun ikke bruker leppestift, da!

Skrevet

..og melkesjokolade... ;)

...que?! Har jeg gått glipp nå igjen?

Skrevet

Desverre, leita på tv2 uten å finne noe. Vi får prve å minne deg på å kikke innom tv2 klokka åtte neste torsdag =)

Uff, stakkars jente, tenk om hun sitter å

og leser her!

Jeg synes hun ser kjempesøt ut, en pen jente i mine øyne.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eller kanskje hun står opp fire på morran, som seg hør og bør for ei vordene bondekjerring? Da er det jo enda mørkt ute. Enda godt hun ikke bruker leppestift, da!

*LOL*

Ser for meg hennen med lebestift :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

...que?! Har jeg gått glipp nå igjen?

Har du ikke fått med deg at Toska elsker melkesjokolade?

*hyyl*

=p

Skrevet

He he...enig!

*flire*

Skrevet

Var da pent! Skal på butikken og kjøpe svart plakattusj nå, sånne vil jeg også ha :-)

Hahaha! Fæle dere er =)

Skrevet

Har du ikke fått med deg at Toska elsker melkesjokolade?

*hyyl*

=p

Nei? Hvordan vet vi dette? Har han sagt det, eller det snakk om en konklusjon gjort på DOL, også kjent som en DOLklusjon..?

Skrevet

Nei? Hvordan vet vi dette? Har han sagt det, eller det snakk om en konklusjon gjort på DOL, også kjent som en DOLklusjon..?

Se og hør, my friend.. Og rikets røst. Og sikkert dagbladet også.

Skrevet

Se og hør, my friend.. Og rikets røst. Og sikkert dagbladet også.

Aaa.. Vel, så lenge det kommer fra sikre kilder, så.

Skrevet

Oj, det er akkurat sånne øyne og lepper som jeg bruker å ha. Bare at jeg har brunt hår og kler det =p

Du er sikkert yngre enn henne på bildet?

Hun er 49, ser litt stiv ut i maska til å være 49(litt sånn D. Skappel-aktig), men sikkert ansiktsløftninger.

Men de øynene altså!!!!passer ikke på en halvgamlis!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ekskjerringa til Erik Sole´r!

Okei...=)

Ja, hun kunne ha kuttet ned på sminken hun og =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er offentlig kjent. Han har hatt med seg melkesjokolde under rettsakene =)

Skrevet

Du er sikkert yngre enn henne på bildet?

Hun er 49, ser litt stiv ut i maska til å være 49(litt sånn D. Skappel-aktig), men sikkert ansiktsløftninger.

Men de øynene altså!!!!passer ikke på en halvgamlis!

Hehe, er hele tanta mi yngre enn henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...