Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, favn - jeg meldte meg på i år jeg - tenkte jeg skulle prøve igjen :)

KAN JEG HA limegrønn fotsid kjole i nervøs fløyel - med bare stropper og sjal til -eller er det for pynta og feil farge?

Tror det er litt vågalt - rart-----

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det blir nok fint =)

Jeg droppet forresten grønt til jul, du er tøffere en meg ;)

Skrevet

http://image.findandcompare.com/us/productimages/69/27461/citrus.jpg

men lang og med sjal - kanskje jeg kan fiffe den opp med en julerød jakke, sjal eller noe sånt?

SI NO DA! :-)

For all del, ikke fiff den opp med rødt, du vil vel ikke se ut som et jueltre? ;)

Isåfall burde du fiffe den opp med noe sort, f.eks sort sjal. Men jeg vet likevel ikke om jeg hadde følt meg helt komfortabel i en limegrønn kjole på julebord.

Just being honest :)

Skrevet

Klart du kan ha limegrønn kjole!

Men å piffe den opp med et rødt sjal, høres IKKE bra ut.

Skrevet

Kler du limegrønt så er det tøft med limegrønn sid kjole. Kommer til å friske opp blant alle som kommer i svart eller rødt som er typisk julebordfarger

Gjest BordLine
Skrevet

For all del, ikke fiff den opp med rødt, du vil vel ikke se ut som et jueltre? ;)

Isåfall burde du fiffe den opp med noe sort, f.eks sort sjal. Men jeg vet likevel ikke om jeg hadde følt meg helt komfortabel i en limegrønn kjole på julebord.

Just being honest :)

Juletre tenkte jeg også (((c:

Men bedre med juletre enn veggpryd ;)

Skrevet

Jeg skal på julebord i kjole i alskens farger (det HØRES veldig rotete ut, men den er fin altså;). Er gravid og har ikke råd til nye klær, så jeg tager det jeg haver, nåde den som klager! ;)

Gjest kalendria
Skrevet

Kler du limegrønt så er det tøft med limegrønn sid kjole. Kommer til å friske opp blant alle som kommer i svart eller rødt som er typisk julebordfarger

Er det virkelig krav til hvilke farger man kan ha på julebord? Ikke formelle, da - skjønner jo det?

Hva med mosegrønt, brunt, blått, lilla osv osv så lenge det er "pent nok"?

Og hva er evt. galt med lime - at det er for "somrete" ?

herlighet, jeg har så lite peiling...

Skrevet

Jeg syns du KAN det! Sort sjal og ellers sort tilbehør hadde sikkert vært fint! En bolero hadde sikkert også vært fint. Eventuelt en tynn gjennomsiktig mørk kjole/tunika over. Alt er lov! Men enig med andre om at du trenger ikke legge opp til å se ut som et juletre....

Skrevet

Er det virkelig krav til hvilke farger man kan ha på julebord? Ikke formelle, da - skjønner jo det?

Hva med mosegrønt, brunt, blått, lilla osv osv så lenge det er "pent nok"?

Og hva er evt. galt med lime - at det er for "somrete" ?

herlighet, jeg har så lite peiling...

NEI- det fins ikke krav til farger på julebord, og det skrev jeg heller ikke. Jeg skrev at sort og rødt var typiske julebordfarger.

Jeg skrev ikke at det var noe galt med limegrønt heller, men mange andre har uttrykt seg om det. Alle farger er fine på folk som kler dem. Jeg syns det er råtøft om noen stiller i limegrønt på et julebord.

Skrevet

Du blir sjåandes ut som ei billig skjøge! ;)

Er du helt gæern etter limegrønn eller? synes å huske limegrønne fat også, og lilla duk,hehe.

Ja - det var jo to limegrønne ting i mitt hus - så det er jo rene galskapen! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...