flisa Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 tar sorte bukser og sort topp og forsvinner i mengden jeg - som de andre - fiffer opp med en julebrosje - hjeeeesp så kjedelig kjerring jeg er. En kollega kom et år i sin mors brudekjole fra 60-åra - med lange hansker - hun var ballets dronning 0 Siter
amber sun Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 tar sorte bukser og sort topp og forsvinner i mengden jeg - som de andre - fiffer opp med en julebrosje - hjeeeesp så kjedelig kjerring jeg er. En kollega kom et år i sin mors brudekjole fra 60-åra - med lange hansker - hun var ballets dronning Kan du ikke ta en sprek topp til buksa da? Trenger jo ikke forsvinne i mengden selv om du ikke velger den limegrønne kjolen. *s* Hva med en litt stilig topp til den svarte buksa? I mørkere grønnfarge, eller mørkere blåfarge f eks. Evt. svart topp med mye pynt på? :-D 0 Siter
favn Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hei! Lenken du prøver å vise fram en kjole i, er visst ubrukelig? Jeg får ikke opp noe bilde der i alle fall. Kjole i lime... hvorfor ikke? Men det spørs, hvis den overdøver deg og hele ballsalen, blir det kanskje for mye - hvis den bare er lekker, er det ikke noe i veien for det. Men rødt til høres ikke så bra ut. Det blir to ganske kraftige primærfarger sammen. Jeg ville kanskje heller gått for mørkeblått sjal / liten jakke / bolero el.l. Jeg ser at du har bestemt deg for å kjøre safe i svart. Det er greit, men lime kan sikkert være kult på deg... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 tar sorte bukser og sort topp og forsvinner i mengden jeg - som de andre - fiffer opp med en julebrosje - hjeeeesp så kjedelig kjerring jeg er. En kollega kom et år i sin mors brudekjole fra 60-åra - med lange hansker - hun var ballets dronning Du, jeg tror det blir flott med limegrønn kjole! Ta på den og bruk f.eks. en brun eller svart bolero, evt. et sjal. Høyhælte sko i samme farge som boleroen. Vi trenger litt farger, blir altfor kjedelig hvis "alle" skal gå i rødt eller svart på julebord! Så, kom deg til byen og kjøp bolero idag ! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.