Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar sorte bukser og sort topp og forsvinner i mengden jeg - som de andre - fiffer opp med en julebrosje - hjeeeesp så kjedelig kjerring jeg er.

En kollega kom et år i sin mors brudekjole fra 60-åra - med lange hansker - hun var ballets dronning :)

Skrevet

tar sorte bukser og sort topp og forsvinner i mengden jeg - som de andre - fiffer opp med en julebrosje - hjeeeesp så kjedelig kjerring jeg er.

En kollega kom et år i sin mors brudekjole fra 60-åra - med lange hansker - hun var ballets dronning :)

Kan du ikke ta en sprek topp til buksa da? :)

Trenger jo ikke forsvinne i mengden selv om du ikke velger den limegrønne kjolen. *s*

Hva med en litt stilig topp til den svarte buksa? I mørkere grønnfarge, eller mørkere blåfarge f eks. Evt. svart topp med mye pynt på?

:-D

Skrevet

Hei!

Lenken du prøver å vise fram en kjole i, er visst ubrukelig? Jeg får ikke opp noe bilde der i alle fall.

Kjole i lime... hvorfor ikke? Men det spørs, hvis den overdøver deg og hele ballsalen, blir det kanskje for mye - hvis den bare er lekker, er det ikke noe i veien for det.

Men rødt til høres ikke så bra ut. Det blir to ganske kraftige primærfarger sammen.

Jeg ville kanskje heller gått for mørkeblått sjal / liten jakke / bolero el.l.

Jeg ser at du har bestemt deg for å kjøre safe i svart. Det er greit, men lime kan sikkert være kult på deg... :)

Skrevet

Du, jeg tror det blir flott med limegrønn kjole! Ta på den og bruk f.eks. en brun eller svart bolero, evt. et sjal. Høyhælte sko i samme farge som boleroen. Vi trenger litt farger, blir altfor kjedelig hvis "alle" skal gå i rødt eller svart på julebord!

Så, kom deg til byen og kjøp bolero idag ! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...