Gå til innhold

Vær så snill å hjelp meg..

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vet det har blitt skrevet tusen tråder ang gaver, men nå må dere hjelpe meg.

Har en samboer (24år) som har bursdag nær julaften, så jeg må kjøpe en ekstra stor gave til jul. MEN HVA?

Hjelp en kvinne i nød,

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• Kat-1

6

• ShitDiddelyDo

6

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Playstation, x-box eller lignende. Mp3-spiller. Mobil. En gutteting som han kan skryte av til kompisene som fikk en veldig nyttig og varm allværsjakke av sine damer.

Skrevet

En bedre middag for to, etterfulgt av den hanky panky-greia di. :)

Skrevet

PSP

Mobil

Laptop

Et par kule programmer til PC'n

Designer solbriller

Fjernstyrt (gjerne bensindrevet) bil/fly/båt

Weekend på hotell med deg og et par frekke underbukser

Og så videre og så videre.

Hvis du sier noe om prisnivå, skal jeg spy ut flere forslag.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Playstation, x-box eller lignende. Mp3-spiller. Mobil. En gutteting som han kan skryte av til kompisene som fikk en veldig nyttig og varm allværsjakke av sine damer.

Da må det i såfall bli playstation, for han har alt annet. (Vi har også Game cube) :P

Men det virker som det er mange morsome spill på PS som ikke går på game cube, så kanskje jeg skal satse på det? ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

En bedre middag for to, etterfulgt av den hanky panky-greia di. :)

Dette høres uansett ut som en vanlig ettermiddag hos oss ;)

(Eller kanskje ikke ;)

Skrevet

Dette høres uansett ut som en vanlig ettermiddag hos oss ;)

(Eller kanskje ikke ;)

DarkPink har forresten et glimrende forslag!

En mp3-spiller. Ipod eller noe i de baner. Hvis han liker musikk og ikke allerede har det.

Genialt!

Gjest M.Angelica
Skrevet

PSP

Mobil

Laptop

Et par kule programmer til PC'n

Designer solbriller

Fjernstyrt (gjerne bensindrevet) bil/fly/båt

Weekend på hotell med deg og et par frekke underbukser

Og så videre og så videre.

Hvis du sier noe om prisnivå, skal jeg spy ut flere forslag.

PSP - maybe

Mobil - han har nylig kjøpt seg ny

Laptop - det har han lyst på, men det blir for dyrt for meg

Et par kule programmer til PC'n - han *kremt* laster ned *host* det han trenger..

Designer solbriller - det har han faktisk (tror ikke han trenger nye med det første)

Fjernstyrt (gjerne bensindrevet) bil/fly/båt - det har han dessverre ingen int. av

Weekend på hotell med deg og et par frekke underbukser - det kunne vært noe ;)

"Hvis du sier noe om prisnivå, skal jeg spy ut flere forslag."

Ca 1000 +/-

Gjest M.Angelica
Skrevet

DarkPink har forresten et glimrende forslag!

En mp3-spiller. Ipod eller noe i de baner. Hvis han liker musikk og ikke allerede har det.

Genialt!

Han har akkurat kjøpt seg en sånn super mobil. Den SE som er en musikk-mobil.. Ellers så kunne jeg ha kjøpt det det =)

Skrevet

Da må det i såfall bli playstation, for han har alt annet. (Vi har også Game cube) :P

Men det virker som det er mange morsome spill på PS som ikke går på game cube, så kanskje jeg skal satse på det? ;)

Mja? Ellers så kan de vel aldri få en "for ny" modell når det gjelder mobiler.

Skrevet

PSP - maybe

Mobil - han har nylig kjøpt seg ny

Laptop - det har han lyst på, men det blir for dyrt for meg

Et par kule programmer til PC'n - han *kremt* laster ned *host* det han trenger..

Designer solbriller - det har han faktisk (tror ikke han trenger nye med det første)

Fjernstyrt (gjerne bensindrevet) bil/fly/båt - det har han dessverre ingen int. av

Weekend på hotell med deg og et par frekke underbukser - det kunne vært noe ;)

"Hvis du sier noe om prisnivå, skal jeg spy ut flere forslag."

Ca 1000 +/-

Gitar :)

Skal tenke på det og komme tilbake til deg hvis jeg får noen lyse idèer.

Skrevet

Han har akkurat kjøpt seg en sånn super mobil. Den SE som er en musikk-mobil.. Ellers så kunne jeg ha kjøpt det det =)

Hvis jeg hadde fått en sånn gave skulle jeg i hvert fall hanky-pankyet giveren så til de grader at hun selv med flere dagers gangsperre hadde smilt til julemarsipanen var ute av hyllene, og påskemarsipanen sto for dør!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Gitar :)

Skal tenke på det og komme tilbake til deg hvis jeg får noen lyse idèer.

Vi har en begge to.. hehe

Ja, alle forslag mottas med takk =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis jeg hadde fått en sånn gave skulle jeg i hvert fall hanky-pankyet giveren så til de grader at hun selv med flere dagers gangsperre hadde smilt til julemarsipanen var ute av hyllene, og påskemarsipanen sto for dør!

He he..Hvilken fantasi! :P

Tenker du på forslaget med middag og "dessert"?

Skrevet

*sukk*

SDD, hadde det ikke vært for katta, så tror jeg vi hadde vært skapt for hverandre.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ah, den kjøpte eksen min seg i går. da har han vel ikke bruk for i-pod heller. Steroanlegg, nye høytalere til pc'en? Anbefaler hvertfall et eller annet guttete. Ta en tur innom elkjøp eller spaceworld =p

Han har bærbar, jeg bruker den stasjonære. Den fikk han nye høgtalere til for ikke så lenge siden (stasjonære)

Hmm..ser ut til at han har alt! *sukk*

Takk for forslag =D

Skrevet

He he..Hvilken fantasi! :P

Tenker du på forslaget med middag og "dessert"?

Nja, jeg bare falt for det nye uttrykket du lærte meg: Hanky panky. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hva med et fint smykke?

F.eks en tynn gullkjede - mange gutter kler det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...