ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 *sukk* SDD, hadde det ikke vært for katta, så tror jeg vi hadde vært skapt for hverandre. Nå skal jeg ned på treninga, og jeg skal i det minste forsøke å holde meg for god til å trampe på noen av kattene jeg møter på min vei. Så jeg har lært! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 *sukk* SDD, hadde det ikke vært for katta, så tror jeg vi hadde vært skapt for hverandre. Forsiktig nå, eller så kommer flørtepolitiet og tar deg! 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nå skal jeg ned på treninga, og jeg skal i det minste forsøke å holde meg for god til å trampe på noen av kattene jeg møter på min vei. Så jeg har lært! * telle til ti og smile tappert* 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Forsiktig nå, eller så kommer flørtepolitiet og tar deg! Men jeg ble ikke hanky pankyet til de grader da jeg gav bort en mp3-spiller! =/ 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hva med et fint smykke? F.eks en tynn gullkjede - mange gutter kler det. Vel..den dagen jeg får på han et smykke, må være den dagen han ligg i kista Takk for forslag uansett 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nå skal jeg ned på treninga, og jeg skal i det minste forsøke å holde meg for god til å trampe på noen av kattene jeg møter på min vei. Så jeg har lært! Heia SDD! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nja, jeg bare falt for det nye uttrykket du lærte meg: Hanky panky. He he..jeg skal lære deg det uttrykket i praksis, jeg!! Den satt, tenker jeg 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Men jeg ble ikke hanky pankyet til de grader da jeg gav bort en mp3-spiller! =/ Jeg skjønner godt at SDD frister, men jeg har blitt grundig oppdratt her på dol av flørtepolitiet om at jeg må sette på navnet til den jeg flørter med etter tittelen for å ikke bli skjellt ut. Selv liker jeg flørtetråder - det var bare et vennlig råd :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Vel..den dagen jeg får på han et smykke, må være den dagen han ligg i kista Takk for forslag uansett Hvis han ikke er typen for å bruke smykke - hva med en pen slipsnål? Sånn slipsnål som i bakkant festes i knapphull i skjorta er også veldig praktisk - så unngår han å få slipset i maten når han lener seg forover :-) Eller får du ikke på ham slips heller? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hvis han ikke er typen for å bruke smykke - hva med en pen slipsnål? Sånn slipsnål som i bakkant festes i knapphull i skjorta er også veldig praktisk - så unngår han å få slipset i maten når han lener seg forover :-) Eller får du ikke på ham slips heller? *kremt* Om jeg får han slips? Til jul kanskje? *håpe* Uff..nei.. er vanskelig dette her.. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 *kremt* Om jeg får han slips? Til jul kanskje? *håpe* Uff..nei.. er vanskelig dette her.. Jeg skjønner at jeg har dannet meg et helt feil inntrykk av ham... Da prøver jeg en annen ytterkant: En pen lommelerke? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg skjønner at jeg har dannet meg et helt feil inntrykk av ham... Da prøver jeg en annen ytterkant: En pen lommelerke? He he..der er vi mer i hans gate 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 He he..der er vi mer i hans gate Godt at jeg traff litt bedre nå da :-) Det finnes noen veldig pene lommelerker hos gullsmeden, du kan jo ta en titt :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Et stilig armbåndsur? eller 1000 kjærligheter på pinne;) 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg skjønner godt at SDD frister, men jeg har blitt grundig oppdratt her på dol av flørtepolitiet om at jeg må sette på navnet til den jeg flørter med etter tittelen for å ikke bli skjellt ut. Selv liker jeg flørtetråder - det var bare et vennlig råd :-) Akai, schnuppa 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Godt at jeg traff litt bedre nå da :-) Det finnes noen veldig pene lommelerker hos gullsmeden, du kan jo ta en titt :-) Med inngravert navn! Eller kallenavn.. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Akai, schnuppa *S* Den er god! 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Et terrarium med pinnedyr eller andre insekter. Knelere: http://www.nrk.no/programmer/tv/newton/3773050.html Skremmer vekk noen svigermødre og noen skrullete veninner. 0 Siter
mAd Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Et terrarium med pinnedyr eller andre insekter. Knelere: http://www.nrk.no/programmer/tv/newton/3773050.html Skremmer vekk noen svigermødre og noen skrullete veninner. Oooh det hadde jeg blitt glad for! Men jeg er jente da 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Oooh det hadde jeg blitt glad for! Men jeg er jente da Det er gøy. Enkelt og rimelig. Pinnedyr og rekke jungelinsekter er å få. Gjester, spesielt barn blir helt stumme over kjempestore knelere. Jeg fikk interessen for lenge siden fra et sted på andre siden av jorda, der bl a en 20 cm lang psykedelisk lysegrønn kneler satte seg på meg og brukte meg som utkikk. da den landet på meg kjentes det ut som å bli truffet av en tennisball. Den så ut som et uhyre fra en annen planet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.