Gå til innhold

Vær så snill å hjelp meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he..jeg skal lære deg det uttrykket i praksis, jeg!!

Den satt, tenker jeg ;)

Get a room, esse!

:P

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• Kat-1

6

• ShitDiddelyDo

6

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er gøy. Enkelt og rimelig.

Pinnedyr og rekke jungelinsekter er å få. Gjester, spesielt barn blir helt stumme over kjempestore knelere.

Jeg fikk interessen for lenge siden fra et sted på andre siden av jorda, der bl a en 20 cm lang psykedelisk lysegrønn kneler satte seg på meg og brukte meg som utkikk. da den landet på meg kjentes det ut som å bli truffet av en tennisball. Den så ut som et uhyre fra en annen planet.

Jeg vil heller ha en fancy kneler enn de vanlige pinnedyra. Har hatt det før, og først legger de egg som no tullinger, disse klekkes selvfølgelig uten at du i det hele tatt merker at de er der, og før du vet ordet av det har du pinnedyrbabyer OVERALT! (èn kom til og med krypende ut av veska mi under en bytur)

Og så dør de jo etter noen få måneder. Dette gjelder kanskje knelere også, sannelig om jeg veit.

Men sambo blir vel lite glad hvis jeg drar flere rare insekter inn i huset, han har såvidt blitt vant med tarantellen, etter tre år :P

Skrevet

Nja, jeg bare falt for det nye uttrykket du lærte meg: Hanky panky. :)

Hehehe, har du ikke hørt om hanky panky?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Med inngravert navn! Eller kallenavn.. ;)

Eller:

"Skal vi gifte oss?"

He he..ser for meg en viss type springe langt vekk når han åpner gaven :P

Skrevet

Det er gøy. Enkelt og rimelig.

Pinnedyr og rekke jungelinsekter er å få. Gjester, spesielt barn blir helt stumme over kjempestore knelere.

Jeg fikk interessen for lenge siden fra et sted på andre siden av jorda, der bl a en 20 cm lang psykedelisk lysegrønn kneler satte seg på meg og brukte meg som utkikk. da den landet på meg kjentes det ut som å bli truffet av en tennisball. Den så ut som et uhyre fra en annen planet.

Jeg liker det meste som er 20cm langt og ser ut som en pinne... Lysegrøn eller ikke, har ingen betydning...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg liker det meste som er 20cm langt og ser ut som en pinne... Lysegrøn eller ikke, har ingen betydning...

Skal ikke den pinnen være litt krum også?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Eller:

"Skal vi gifte oss?"

He he..ser for meg en viss type springe langt vekk når han åpner gaven :P

Enten det, eller så snur han seg mot deg og sier gledestrålende JA, slik at du rømmer i stedet ;)

Jeg fikk den store skjelven da jeg fikk JA etter å ha fridd...

Skrevet

Du, ta det fra meg som har bursdag ikke lenge etter jul; IKKE kjøp en "God Jul og Gratulerer med Dagen"- gave til ham!!!!!!

Skrevet

He he..jeg skal lære deg det uttrykket i praksis, jeg!!

Den satt, tenker jeg ;)

Oh! baby! :)

Skrevet

Skal ikke den pinnen være litt krum også?

Hehe, Jo aller helst =)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe, Jo aller helst =)

*S*

Det var det jeg trodde, at det var i de baner du tenkte ;)

Skrevet

*S*

Det var det jeg trodde, at det var i de baner du tenkte ;)

Nei, jeg ble jo helt henrykt=)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, jeg ble jo helt henrykt=)

Du mener vel ikke å antyde at jeg tenker mer koffert enn deg? *Snurt*

Skrevet

Du mener vel ikke å antyde at jeg tenker mer koffert enn deg? *Snurt*

Aldeles ikke. Det må du ikke ta fra meg... ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Aldeles ikke. Det må du ikke ta fra meg... ;)

*LOL*

Den er grei, da lar jeg deg beholde det stempelet!

Skrevet

*LOL*

Den er grei, da lar jeg deg beholde det stempelet!

Puster lettet ut... =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du, ta det fra meg som har bursdag ikke lenge etter jul; IKKE kjøp en "God Jul og Gratulerer med Dagen"- gave til ham!!!!!!

Han bruker å få en liten ting på bursdagen og. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...