Gjest pekka Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 abboner på vi menn i bursdagsgave? gavekort eler kjøp noe han har som hobby 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Klippekort på Blow Jobs *s* Hi hi.. det tror jeg han hadde satt pris på. Kanskje ikke like godt når han pakker opp gaven foran familien men 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 abboner på vi menn i bursdagsgave? gavekort eler kjøp noe han har som hobby Takk for forslag! =) "abboner på vi menn i bursdagsgave?" Han har abb. fra før av =) "gavekort eler kjøp noe han har som hobby" Hobbyen hans er data.. Blir litt dyrt siden han har det meste =) 0 Siter
Gemini Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Han har bærbar, jeg bruker den stasjonære. Den fikk han nye høgtalere til for ikke så lenge siden (stasjonære) Hmm..ser ut til at han har alt! *sukk* Takk for forslag =D Et ekstra stort minnekort til den nye supermobilen? Så han får plass til ennå flere sanger og annet snacks på den? Du får minnekort på 1 og 2 GB, mens det som følger med til W800 er på 512 MB (=0.5 GB) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Et ekstra stort minnekort til den nye supermobilen? Så han får plass til ennå flere sanger og annet snacks på den? Du får minnekort på 1 og 2 GB, mens det som følger med til W800 er på 512 MB (=0.5 GB) Han har det og!! =) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Han bruker å få en liten ting på bursdagen og. Takk!!! For det er så sinnsykt kjedelig å gå glipp av ett sett pakker. Jeg har gitt klar beskjed til alle som kunne tenkes å gi jule-bursdagsgaver til meg, at jeg heller vil at to små, billige ting enn 1 stor ting. Ingen hadde tenkt på å gjøre det samme om jeg hadde hatt bursdag i juni... 0 Siter
nick Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Kjøp han ei klokke. Bruk litt tid, så finner du noe bra. Ta en titt på Eco-Drivene til Citizen(.com). Kanskje litt i dyreste laget, men det er masse annet å velge mellom. 0 Siter
DarkPink Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Eller: "Skal vi gifte oss?" He he..ser for meg en viss type springe langt vekk når han åpner gaven "Kjæresten" min har helt gifte og babydilla, han. Til tross for at han er bad. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Kjøp han ei klokke. Bruk litt tid, så finner du noe bra. Ta en titt på Eco-Drivene til Citizen(.com). Kanskje litt i dyreste laget, men det er masse annet å velge mellom. Jeg kjøpte ei dyr fin klokke til han for to år siden. (Til jul) Men takk for forslaget! =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Et stilig armbåndsur? eller 1000 kjærligheter på pinne;) Hehe..tror jeg skal gå for de kjærlighetene 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 "Kjæresten" min har helt gifte og babydilla, han. Til tross for at han er bad. He he.. han høres ut som meg Utenom at jeg er good da 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Enten det, eller så snur han seg mot deg og sier gledestrålende JA, slik at du rømmer i stedet Jeg fikk den store skjelven da jeg fikk JA etter å ha fridd... Hoho.. DEN hadde jeg ikke tenkt på! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hoho.. DEN hadde jeg ikke tenkt på! :-) Det er mange muligheter... 0 Siter
nilia Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 En fin vinterjakke, digitalkamera eller en god parfyme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.