Gjest foreviget Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Trnger sårt hjelp til å finne fotografer som tar barnehavebilder. Ikke Caspersen. De har vi ikke god erfaring med... På forhånd takk til evt. bidrag. 0 Siter
collins Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hvilken landsdel er barnehagen i? http://www.barnehagefoto.no/ Disse fotograferer i Oslo /Akershus, Østfold, Vestfold, Hordaland og Rogaland. 0 Siter
Aryane Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Slenger meg på Collins sin anbefaling jeg, fikk bildene i posten fra barnehagefoto forleden dag og de var kjempefine. 0 Siter
Gjest donna_bella Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg jobber i barnehage - og vi hadde nettopp en fotograf hos oss osm ikke stilte barna opp for bilder, men tok bilder av dem i lek, i samling osv. Jeg er veldig spent på å se dem - men tror det ble veldig mange fine bilder. Han var utrolig flink til å få frem ett smil hos barna, og foreldrene vil få 6 ulike (tror d var 6) bilder som de kan velge av + at han setter sammen gruppebilde med de fineste av alle barna og personalet. Men - jeg husker ikke hva han het da - men det kan jeg jo prøve å finne ut.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.