Gjest hva er mest tabu? Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Er det å skrive om sine psykiske problemer på psykiatriforumet? Er det å utlevere problemer i samlivet på det forumet Eller å la andre vite om man liker analsex, eller hvordan man synes god sex skal være? Hva om man har utlevert seg på alle disse tre områdene? Er det tabu? 0 Siter
Klara Q Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Å true med å ta livet av seg selv eller andre er tabu. Ellers er stort sett alt greit å snakke om. Men som man reder, ligger man, da, sort of. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Å true med å ta livet av seg selv eller andre er tabu. Ellers er stort sett alt greit å snakke om. Men som man reder, ligger man, da, sort of. Hehe, Ja, jeg har lagt meg godt til rette.. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det mest tabu er å planlegge å være utro... 0 Siter
Kat-1 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det mest tabu er å planlegge å være utro... Hehe Ja da kommer DOL politiet! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hehe Ja da kommer DOL politiet! Og rister kraftig! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hehe, Ja, jeg har lagt meg godt til rette.. Alle dager, det er vel ikke tabu å snakke om sine psykiske problemer? Derimot er jeg enig i at utroskap er det som får flest sinte folk på banen - planlagt utroskap må være enda verre. Litt hverdagsrasisme eller å mislike feminister, derimot - det er en grei ting! 0 Siter
Gjest himlegåsa Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Svært lite er tabu. Men det forundrer meg litt at folk diskuterer sexlivet(eller var det fantasien) sitt i det vide og brede. Det virker på meg som en gjeng kåte 17-åringer som skal mene noe om alt: hva er best: kjetting eller mobil i rumpa..? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 For meg som frekventerer foreldre-småbarns forum synes jeg det er mest tabu å være for kontantstøtten, og for at barn ikke skal i barnehage fra de er bitte små. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hva skal en legge til grunn? Det en selv regner som tabu, eller det en frykter andre skal tenke om de innrømmelsene den enkelte kommer med? Selv kan jeg ikke komme på noe som er for gæli til å skrive om. 0 Siter
bb71 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 For meg som frekventerer foreldre-småbarns forum synes jeg det er mest tabu å være for kontantstøtten, og for at barn ikke skal i barnehage fra de er bitte små. ....og at man ikke ammer... eller gir nugatti på brødet i ukedagene... 0 Siter
Kat-1 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Alle dager, det er vel ikke tabu å snakke om sine psykiske problemer? Derimot er jeg enig i at utroskap er det som får flest sinte folk på banen - planlagt utroskap må være enda verre. Litt hverdagsrasisme eller å mislike feminister, derimot - det er en grei ting! heh... Tror ikke jeg har sagt at det var tabu å snakke om noe i det heletatt... =) 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 ....og at man ikke ammer... eller gir nugatti på brødet i ukedagene... Eller skjærer tjukke brødskiver for å spare tid og penger til pålegg. 0 Siter
Gjest hva er mest tabu? Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Neger! Eller å spørre hva det kalles når en indianer og hvit får barn sammen. Blir da barnet mestis? (foruten å være barn mener jeg) Blir vel månedens største tråd tenker jeg 0 Siter
Gjest maurslukerpikk Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Om menn mister halvparten av den seksuelle nytelsen når de omsjæres. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det må være at man ikke har reima dresser og kamik sko til barna. 0 Siter
bb71 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det må være at man ikke har reima dresser og kamik sko til barna. Tja... synes sparkjøp har fått riktig så mye reklame for dressene sine nå i det siste jeg da! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hmmm...min oppfatning er at det er rimelig tabu å omtale personlig religiøsitet i positve former her inne. Mange hardbarkede ateister her inne, og rimelig mange ateist-wannabes også ;-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Tja... synes sparkjøp har fått riktig så mye reklame for dressene sine nå i det siste jeg da! Endelig noen som har forstått at reima ikke er alt da sikkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.