laguna1365380434 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg synes det virker som det er penger. En skal ha passe mye liksom, en vil ikke bli beskyldt for å værepriviligert, heldig og rik, og ei heller fattig og slaskete. Jeg tror generelt penger er jævlig tabu. Mange legger mer i det enn en liker å innrømme, og en går som katten rundt den varme grøten rundt temaet;-) Sex,uansett former og virkemidler har da sluttet å sjokkere for mange år siden også her inne? Selvom jeg synes jeg finner utroverdig mye (misforstått) prektighet her..;-) Jeg har også inntrykk av at folk er vanvittig såre og lett pirrelige på barneoppdragelse & generell husmoraktivitet og at MYE tas som kritikk og anklager om inperfeksjonisme, selv når det antagelig ikke er det.. Det er litt vanvittig å se hvordan det bare knuskonkureses i hushold;-) :-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hmmm...min oppfatning er at det er rimelig tabu å omtale personlig religiøsitet i positve former her inne. Mange hardbarkede ateister her inne, og rimelig mange ateist-wannabes også ;-) Det er jeg enig med deg i. Det gjelder ikke bare her, men i verden utenfor DOL også. 0 Siter
Gjest Naranija Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Må være noe negativt om barn, barneoppdragelse, ikke like barn, for/mot barnehage, og for ikke å snakke om adopsjon!! Sistnevnte tror jeg faktisk er aller mest tabu! Virker som om adoptivforeldre er ufattelig hårsåre, der må man jaggu ha tunga rett i munnen for å ikke få en adoptivforelder i strupen 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg synes det virker som det er penger. En skal ha passe mye liksom, en vil ikke bli beskyldt for å værepriviligert, heldig og rik, og ei heller fattig og slaskete. Jeg tror generelt penger er jævlig tabu. Mange legger mer i det enn en liker å innrømme, og en går som katten rundt den varme grøten rundt temaet;-) Sex,uansett former og virkemidler har da sluttet å sjokkere for mange år siden også her inne? Selvom jeg synes jeg finner utroverdig mye (misforstått) prektighet her..;-) Jeg har også inntrykk av at folk er vanvittig såre og lett pirrelige på barneoppdragelse & generell husmoraktivitet og at MYE tas som kritikk og anklager om inperfeksjonisme, selv når det antagelig ikke er det.. Det er litt vanvittig å se hvordan det bare knuskonkureses i hushold;-) :-) Det tror jeg søren meg jeg er enig med deg i! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 ....og at man ikke ammer... eller gir nugatti på brødet i ukedagene... Ja. 0 Siter
Gjest En årsak Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Må være noe negativt om barn, barneoppdragelse, ikke like barn, for/mot barnehage, og for ikke å snakke om adopsjon!! Sistnevnte tror jeg faktisk er aller mest tabu! Virker som om adoptivforeldre er ufattelig hårsåre, der må man jaggu ha tunga rett i munnen for å ikke få en adoptivforelder i strupen Det er nok fordi adopstivforeldre må finne seg i mer sårende kommentarer om barna sine enn andre foreldre må. Dessverre. Jeg skulle ønske det ikke var sånn. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 At du liker Klassefesten og Dan Børge... 0 Siter
tonie Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Å være mot barnehage, å være sjalu, å antyde at fedme er selvforskyldt/ si noe ufordelaktig om overvektige, med mer. 0 Siter
favn Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Tabu, mer tabu, mest tabu: Alt skribentene kategoriserer som PK. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Det er vel lite som er tabu å skrive generellt her. Imidlertid er det noen som ikke tåler at andre skriver ting som er "pk", ting som henvender seg til, eller omhandler, et bestemt folkeslag o.l. Men slikt skal man selvfølgelig skrive om hvis man har noe å si - ikke la deg sensurere av noen :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest import/eksport Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 For tiden er det å skrive et innlegg med et snev av kritisk innhold på adopsjonsforum... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.