Gå til innhold

Hva er mest tabu å skrive om her på DOL?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes det virker som det er penger. En skal ha passe mye liksom, en vil ikke bli beskyldt for å værepriviligert, heldig og rik, og ei heller fattig og slaskete.

Jeg tror generelt penger er jævlig tabu. Mange legger mer i det enn en liker å innrømme, og en går som katten rundt den varme grøten rundt temaet;-)

Sex,uansett former og virkemidler har da sluttet å sjokkere for mange år siden også her inne? Selvom jeg synes jeg finner utroverdig mye (misforstått) prektighet her..;-)

Jeg har også inntrykk av at folk er vanvittig såre og lett pirrelige på barneoppdragelse & generell husmoraktivitet og at MYE tas som kritikk og anklager om inperfeksjonisme, selv når det antagelig ikke er det.. Det er litt vanvittig å se hvordan det bare knuskonkureses i hushold;-)

:-)

Skrevet

Hmmm...min oppfatning er at det er rimelig tabu å omtale personlig religiøsitet i positve former her inne.

Mange hardbarkede ateister her inne, og rimelig mange ateist-wannabes også ;-)

Det er jeg enig med deg i. Det gjelder ikke bare her, men i verden utenfor DOL også.

Gjest Naranija
Skrevet

Må være noe negativt om barn, barneoppdragelse, ikke like barn, for/mot barnehage, og for ikke å snakke om adopsjon!! Sistnevnte tror jeg faktisk er aller mest tabu! Virker som om adoptivforeldre er ufattelig hårsåre, der må man jaggu ha tunga rett i munnen for å ikke få en adoptivforelder i strupen ;)

Skrevet

Jeg synes det virker som det er penger. En skal ha passe mye liksom, en vil ikke bli beskyldt for å værepriviligert, heldig og rik, og ei heller fattig og slaskete.

Jeg tror generelt penger er jævlig tabu. Mange legger mer i det enn en liker å innrømme, og en går som katten rundt den varme grøten rundt temaet;-)

Sex,uansett former og virkemidler har da sluttet å sjokkere for mange år siden også her inne? Selvom jeg synes jeg finner utroverdig mye (misforstått) prektighet her..;-)

Jeg har også inntrykk av at folk er vanvittig såre og lett pirrelige på barneoppdragelse & generell husmoraktivitet og at MYE tas som kritikk og anklager om inperfeksjonisme, selv når det antagelig ikke er det.. Det er litt vanvittig å se hvordan det bare knuskonkureses i hushold;-)

:-)

Det tror jeg søren meg jeg er enig med deg i!

Skrevet

....og at man ikke ammer... eller gir nugatti på brødet i ukedagene...

Ja.

Gjest En årsak
Skrevet

Må være noe negativt om barn, barneoppdragelse, ikke like barn, for/mot barnehage, og for ikke å snakke om adopsjon!! Sistnevnte tror jeg faktisk er aller mest tabu! Virker som om adoptivforeldre er ufattelig hårsåre, der må man jaggu ha tunga rett i munnen for å ikke få en adoptivforelder i strupen ;)

Det er nok fordi adopstivforeldre må finne seg i mer sårende kommentarer om barna sine enn andre foreldre må. Dessverre.

Jeg skulle ønske det ikke var sånn.

Skrevet

Å være mot barnehage, å være sjalu, å antyde at fedme er selvforskyldt/ si noe ufordelaktig om overvektige, med mer.

Skrevet

Tabu, mer tabu, mest tabu:

Alt skribentene kategoriserer som PK.

Skrevet

Det er vel lite som er tabu å skrive generellt her. Imidlertid er det noen som ikke tåler at andre skriver ting som er "pk", ting som henvender seg til, eller omhandler, et bestemt folkeslag o.l. Men slikt skal man selvfølgelig skrive om hvis man har noe å si - ikke la deg sensurere av noen :-)

".............................................."

Gjest import/eksport
Skrevet

For tiden er det å skrive et innlegg med et snev av kritisk innhold på adopsjonsforum...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...