Gjest hudfargen?? Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hvilken hudfarge har muslimer? 0 Siter
AAA Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Kufiolilla. Jeg for min del er ganske grønn. 0 Siter
Sør Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 ...øh...???? Hvilken hudfarge har kristne? Ateister? Hinduer? Islam er en religion, ikke en rase. Det finnes hvite, brune, svarte, osv. muslimer, akkurat som kristne. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bist du seherish Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 ...øh...???? Hvilken hudfarge har kristne? Ateister? Hinduer? Islam er en religion, ikke en rase. Det finnes hvite, brune, svarte, osv. muslimer, akkurat som kristne. Med vennlig hilsen DOl er meget forutsigbar. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 DOl er meget forutsigbar. Hva var mest forutsigbart? Spørsmålet eller svaret? Eller din kommentar? Tenker vi sier alle tre, jeg. 0 Siter
Gjest bist du seherish Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hva var mest forutsigbart? Spørsmålet eller svaret? Eller din kommentar? Tenker vi sier alle tre, jeg. Og dette er nummer fem. 0 Siter
Gjest hudfargen Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 ...øh...???? Hvilken hudfarge har kristne? Ateister? Hinduer? Islam er en religion, ikke en rase. Det finnes hvite, brune, svarte, osv. muslimer, akkurat som kristne. Med vennlig hilsen Beklager, jeg mener de som lever i midtøsten, der jeg antar(men sikkert har feil!?)at de fleste muslimer bor. 0 Siter
Sør Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Beklager, jeg mener de som lever i midtøsten, der jeg antar(men sikkert har feil!?)at de fleste muslimer bor. Det landet med flest muslimer er faktisk Indonesia. Hudfargen til de fleste i Midtøsten er vel brun eller hvit, i Indonesia er nok de fleste brune. Hvorfor vil du vite det? Og hvilken relevans har det? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bist du seherish Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det landet med flest muslimer er faktisk Indonesia. Hudfargen til de fleste i Midtøsten er vel brun eller hvit, i Indonesia er nok de fleste brune. Hvorfor vil du vite det? Og hvilken relevans har det? Med vennlig hilsen Når hummer blir kokt, så blir den rød. Det burde glede deg? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hvilken hudfarge har hedninger? 0 Siter
Gjest hudfarge Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Hvilken hudfarge har hedninger? De er gjennomsiktige. 0 Siter
bb71 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 De er gjennomsiktige. ...nei det er kristne... Tror hedninger er svarte - som regel iallefall. Noen er jo inngifta, de er ofte blå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.