keinstein Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg vil ikke være typisk fisk!! Jeg vil være frosk! 0 Siter
Zingara Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det syns jeg da bare er artig og underholdende! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Fisken blir da regnet som generelt sympatisk og følsom og grei? Prøv å være skorpion du..Vi blir stort sett beskyldt for alt som gæli er..Alle de andre stjernetegnende blir utstyrt med trivelige og sympatiske sider, mens skorpionen får all møkka..Onde, eiesyke, dystre, sjalu, fiendtlige..You name it! ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Det syns jeg da bare er artig og underholdende! OK. Nå kan du spørre meg om hva som helst, unntatt bursdag og stjernetegn. Så skal du finne ut hvilket tegn jeg hører til i. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Fisken blir da regnet som generelt sympatisk og følsom og grei? Prøv å være skorpion du..Vi blir stort sett beskyldt for alt som gæli er..Alle de andre stjernetegnende blir utstyrt med trivelige og sympatiske sider, mens skorpionen får all møkka..Onde, eiesyke, dystre, sjalu, fiendtlige..You name it! ;-) Da vil jeg være fisk!! 0 Siter
bb71 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Da vil jeg være fisk!! hm...har alltid tenkt på det mer som flue jeg... 0 Siter
Gjest rett svar? Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 OK. Nå kan du spørre meg om hva som helst, unntatt bursdag og stjernetegn. Så skal du finne ut hvilket tegn jeg hører til i. skorpion. 0 Siter
Velouria Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Fisken blir da regnet som generelt sympatisk og følsom og grei? Prøv å være skorpion du..Vi blir stort sett beskyldt for alt som gæli er..Alle de andre stjernetegnende blir utstyrt med trivelige og sympatiske sider, mens skorpionen får all møkka..Onde, eiesyke, dystre, sjalu, fiendtlige..You name it! ;-) Jeg er også skorpion, så jeg er helt med på hva du sier *nikker* Men det er en positiv ting da vi er etter sigende, veldig seksuelle og flinke forførere 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 skorpion. Sta, kranglete og lettsåret? Keinstein er opplagt kreps. Hjemmekjær også? Veldig glad i sine? Opplagt kreps. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg er også skorpion, så jeg er helt med på hva du sier *nikker* Men det er en positiv ting da vi er etter sigende, veldig seksuelle og flinke forførere Velouria og Laguna! *high five for den* ;-D :-D :-D hilsen nok en skorpion *S* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg er også skorpion, så jeg er helt med på hva du sier *nikker* Men det er en positiv ting da vi er etter sigende, veldig seksuelle og flinke forførere Det er sant! En får ta det en får.. Det veier jo litt opp og det da! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.