Gå til innhold

Å forbinde folk med stjernetegn burde vært forbudt.. Stigmatisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke være typisk fisk!!

Jeg vil være frosk!

laguna1365380434
Skrevet

Fisken blir da regnet som generelt sympatisk og følsom og grei? Prøv å være skorpion du..Vi blir stort sett beskyldt for alt som gæli er..Alle de andre stjernetegnende blir utstyrt med trivelige og sympatiske sider, mens skorpionen får all møkka..Onde, eiesyke, dystre, sjalu, fiendtlige..You name it! ;-)

Skrevet

Det syns jeg da bare er artig og underholdende!

OK.

Nå kan du spørre meg om hva som helst, unntatt bursdag og stjernetegn. Så skal du finne ut hvilket tegn jeg hører til i.

Skrevet

Fisken blir da regnet som generelt sympatisk og følsom og grei? Prøv å være skorpion du..Vi blir stort sett beskyldt for alt som gæli er..Alle de andre stjernetegnende blir utstyrt med trivelige og sympatiske sider, mens skorpionen får all møkka..Onde, eiesyke, dystre, sjalu, fiendtlige..You name it! ;-)

Da vil jeg være fisk!!

Skrevet

Da vil jeg være fisk!!

hm...har alltid tenkt på det mer som flue jeg...

Gjest rett svar?
Skrevet

OK.

Nå kan du spørre meg om hva som helst, unntatt bursdag og stjernetegn. Så skal du finne ut hvilket tegn jeg hører til i.

skorpion.

Skrevet

Jeg er også skorpion, så jeg er helt med på hva du sier *nikker*

Men det er en positiv ting da vi er etter sigende, veldig seksuelle og flinke forførere :)

Skrevet

skorpion.

Sta, kranglete og lettsåret? Keinstein er opplagt kreps.

Hjemmekjær også? Veldig glad i sine?

Opplagt kreps.

Skrevet

Men det er en positiv ting da vi er etter sigende, veldig seksuelle og flinke forførere :)

Velouria og Laguna! *high five for den*

;-D

:-D

:-D

hilsen nok en skorpion *S*

laguna1365380434
Skrevet

Det er sant! En får ta det en får.. Det veier jo litt opp og det da! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...