Klara Q Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Nei, jeg startet (heldigvis) ikke på en ny flaske. Kom meg både inn og ut av senga i tide. Takk for gratulasjonen - og så benyttet jeg anledningen til å kjøpe meg nytt julebordsantrekk - skjørt, topp, strømper, (rødt) undertøy og sko + halskjede. Så nå er jeg klar til den 9.12. også! (Kortet ble tomt - måtte rope på mannen min i skobutikken da det ikke var dekning til å betale de råkule skoa.) 6-7000 kroner fløy i dag. ) Å, steikje! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Nei, jeg startet (heldigvis) ikke på en ny flaske. Kom meg både inn og ut av senga i tide. Takk for gratulasjonen - og så benyttet jeg anledningen til å kjøpe meg nytt julebordsantrekk - skjørt, topp, strømper, (rødt) undertøy og sko + halskjede. Så nå er jeg klar til den 9.12. også! (Kortet ble tomt - måtte rope på mannen min i skobutikken da det ikke var dekning til å betale de råkule skoa.) 6-7000 kroner fløy i dag. ) Rødt undertøy? Du er klar til både festen og mer til da 0 Siter
Gyda Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 Å, steikje! *s* Men guud så deilig av og til! 0 Siter
Gyda Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 Rødt undertøy? Du er klar til både festen og mer til da Hoho. Kven kveit? ;o) 0 Siter
Klara Q Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 *s* Men guud så deilig av og til! Sikkert og visst 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.