Gjest prust Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg fikk så mange gode tips om festmiddag for noen dager siden. Tusen takk til dere alle! Nå blir det følgende meny: Ved ankomst: gløgg med rødvin i Forrett: Gresk salat, kanskje med tzatsiki til, samt baguette. Hovedrett: Lammesteik (utbeinet lammebog) krydret med rosmarin, pepper og hvitløk. Broccoli, erter og gulrøtter og kokte poteter. Saus (litt pose og masse sjy) Dessert: ennå ikke helt klar. Kanskje is med hjemmelaget morell-likør på? Eller ostekake? Vi tar gjerne i mot vintips! Skal på polet i morgen formiddag. Nå er vi virkelig i siget :-) 0 Siter
Freya Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Å nam... Var det slik at jeg var invitert, sa du? 0 Siter
monass Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 For å kjøre ren gresk forrett kunne du ta med gresk brød istedetfor baguett... Oppskrift: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift14580.asp -men det smaker sikkert fortreffelig med baguett, også :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 For å kjøre ren gresk forrett kunne du ta med gresk brød istedetfor baguett... Oppskrift: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift14580.asp -men det smaker sikkert fortreffelig med baguett, også :-) Åååå! Det så deilig ut! men jeg har nok ikke tid til å bake det denne gangen. Får prøve det en annen gang :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Wow! Jeg er impregnert! Ja, jeg håper det blir en flott kveld. Dessverre fikk vi bare barnevakt til eldstemann (ingen ville ha de to søte minste englene våre) - men ellers ligger alt til rette for en helaften. Nå sover minstejenta, og mannen min har tatt med de to eldste for å handle, så nå skal jeg gjøre det fint her! Kaka står i ovnen! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Å nam... Var det slik at jeg var invitert, sa du? Ja, bare kom du! Festen er på beste østkant i Kristiansand :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Ja, jeg håper det blir en flott kveld. Dessverre fikk vi bare barnevakt til eldstemann (ingen ville ha de to søte minste englene våre) - men ellers ligger alt til rette for en helaften. Nå sover minstejenta, og mannen min har tatt med de to eldste for å handle, så nå skal jeg gjøre det fint her! Kaka står i ovnen! Sleng i de to minste englebarna nok valium, og fest med måte! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Sleng i de to minste englebarna nok valium, og fest med måte! Ja, kanskje vi skal det! Er litt "snurt" på min mor, som ikke ville ha minstejenta på overnatting. Hun er 20 mnd, og ifølge min mor altfor liten til overnatting hos henne... Litt kjedelig å måtte regne med å våkne flere ganger etter en fest + mått opp klokka 7 i morgen... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Ja, kanskje vi skal det! Er litt "snurt" på min mor, som ikke ville ha minstejenta på overnatting. Hun er 20 mnd, og ifølge min mor altfor liten til overnatting hos henne... Litt kjedelig å måtte regne med å våkne flere ganger etter en fest + mått opp klokka 7 i morgen... 20 måneder er helt i henholdt det, så si til moren din at dols ungehjelper, sdd, har sagt at 20 måneder er i henhold. Du, seriøst: Selv jeg, og jeg har aldri vært en mor engang, har passet på 20 måneder gamle unger! Kanskje ikke om natta, men jeg har lekt med dem og alt. 0 Siter
Freya Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Ja, bare kom du! Festen er på beste østkant i Kristiansand :-) Flott! Tar jetfly nedover med alle julebordvorspieldeltakerne mine, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.