Gå til innhold

Lønn som nybakt lærer??

Anbefalte innlegg

Gjest Sakarine
Skrevet

Hei

Jeg er altså nybakt lærer (adjunkt med opprykk som det så fint heter)

Jeg er faglærer.Er det noen her som aner hva lønnen er hvis jeg har et halvt år i ansienitet?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg skulle gjerne visst deg da :)

Sorry. Det er sikkert noen som kan hjelpe deg. :o)

Skrevet

Hvis du får deg jobb i grunnskolen kommer du ikke et hakk opp på stigen før etter 4 år ( eller i ditt tilfelle 3,5 år). Adjunkt med opprykk tilsvarer 5 års studier.

Begynner lønnen er 292 000 i KS systemet, og ca 6 000 mindre hvis du jobber i Oslo.(litt usikker på det med jobb i Oslo men vet de har annet system enn resten av landet).

Vil trolig bli noen endringer til våren.Tips: gå inn å se på Utdanningsforbundets sider, der finner du all informasjon.

Annonse

Skrevet

Jeg skulle gjerne visst deg da :)

Gyda hadde bare fått i seg litt mye vin når hun svarte deg ;-)

Skrevet

Gyda hadde bare fått i seg litt mye vin når hun svarte deg ;-)

Takk for hjelp til forklaring, Togli.

(Det var kjekt når det stod på.)

:o)

Gjest Sakarine
Skrevet

Hvis du får deg jobb i grunnskolen kommer du ikke et hakk opp på stigen før etter 4 år ( eller i ditt tilfelle 3,5 år). Adjunkt med opprykk tilsvarer 5 års studier.

Begynner lønnen er 292 000 i KS systemet, og ca 6 000 mindre hvis du jobber i Oslo.(litt usikker på det med jobb i Oslo men vet de har annet system enn resten av landet).

Vil trolig bli noen endringer til våren.Tips: gå inn å se på Utdanningsforbundets sider, der finner du all informasjon.

Men hvis jeg skal jobbe i den videregående skolen da?

Takk for fin informasjon, jeg søker i tabellene, men de er så forvirrende ;-)

Skrevet

Takk for hjelp til forklaring, Togli.

(Det var kjekt når det stod på.)

:o)

Hehe ;-)

Skrevet

Men hvis jeg skal jobbe i den videregående skolen da?

Takk for fin informasjon, jeg søker i tabellene, men de er så forvirrende ;-)