Gjest Madagaskar Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Når jeg skal bruke noen av tjenestene på min nye samsung telefon, må jeg oppgi et passord. d er ikke d samme som pin eller pin2- koden.. Hva i alle dager er d for et passord?? Jeg har ikke opprettet noe passord, og har ikke peiling på hvor jeg skal finne d heller..om d er noe som tilhører selve mobilen eller abb..? Noen som har peiling på hva jeg prater om? 0 Siter
Mañana Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hei! Sånn er det med min E530 også, når jeg prøver å bruke bluetoothen. Aner ikke hva vi skal gjøre... 0 Siter
Excelsion Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Du lager passordet selv. Det er en måte å sikre tilknytningen på. Skriv inn whatever tall du vil, men husk å skriv inn det andre på den/det du kobler til. 0 Siter
Excelsion Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Du lager passordet selv. Det er en måte å sikre tilknytningen på. Skriv inn whatever tall du vil, men husk å skriv inn det andre på den/det du kobler til. Skriv det SAMME på begge enhetene mente jeg. 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Fant d ut nå! For min samsung 530, så er d et fast passord på telefonen som er 00000000. D kan man endre. D kan man bruke for eksempel som å sperre av ulike ting på telefonen..som mld. Hvis du har private mld du er redd andre skal se, kan du sette passord på de. Passordet til bluetoothen er noe helt annet. D er ikke et fast passord man skal gå å huske. Begge telefonene skal bare skrive inn samme passord som dere finner på der og da. Jah..d var d:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.