Gå til innhold

Kolonisering av bakterier i lunger ved kols

Anbefalte innlegg

Jeg er en 51 aar og bor i Brasil.Jeg har rokt til i 1996, men har faatt kols alvorlig grad.Jeg har faatt lungene kolonisert med klebsiella penominia, ogsaa hatt psedomunas aerelus, samt to andre.Ser ut til at naar den ene forsvinner kommer en annen. Det er paa sykehus jeg har faatt dette.Noen medisiner er bakteriene resistente paa og andre sensivel paa.Stoler ikke helt paa min lege, han bruker en antibiotica av gangen, og det hjelper ikke,jeg mener en maa bruke to eller flere for og bli bra, slik at bakteriene ikke blir resistente.Hva er deres mening hvordan en maa behandles, og om en kan bli kvitt dette, og hvordan.Jeg har 4,5 liter oxigen i nesen for og ha saturasjonen paa 93%, har holdt paa med dette i over ett aar naa, og det tar paa, har tengt og skifte lege.Jeg mener at jeg maa holde meg unna sykehus og behandles hjemme, noe legen er uenig i.Hva mener derer? Det er ingen problemer med og faa behandling hjemme for jeg har sykesoster like ved.For IV behandling.

Takker for ett svar, det haster

mvm

Per Arne

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...