Gjest på sjekkern.... Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Og det er jammen lenge siden sist, så hva er det som gjelder nå for tida, i klær, sko, sminke og hår? Og til dere menn, hva kler en dame på utkikk etter en mann, eller one night stand, hva får dere til å se en ekstra gang på en dame? Jeg er liten og slank visst det er av betydning (og blond)! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Trur en blid dame med et sexy smil blir sett to ganger på 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Oi. Det er vanskelig å svare på. 0 Siter
DarkPink Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Da tar du på deg tjue lag med rosa lipgloss og noe kroppsnært, og sier "jeg vil pule". Menn er enkle. 0 Siter
Gjest Yours truly Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Da tar du på deg tjue lag med rosa lipgloss og noe kroppsnært, og sier "jeg vil pule". Menn er enkle. Ha ha ha ha ha :-D Meget godt sagt! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Trange jeans, støvletter og en kul topp, gjerne trang den også. Ha håret løst. Lykke til 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Da tar du på deg tjue lag med rosa lipgloss og noe kroppsnært, og sier "jeg vil pule". Menn er enkle. Forrige gang ei jeg kjenner dro på sjekkern, så endte hun opp med en skjeggete stratenrøver, arbeidsløs, blakk, drakk som en svamp og brutal. Kvinner er enkle. 0 Siter
DarkPink Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Forrige gang ei jeg kjenner dro på sjekkern, så endte hun opp med en skjeggete stratenrøver, arbeidsløs, blakk, drakk som en svamp og brutal. Kvinner er enkle. Det er sånne menn jeg blir med hjem, betyr ikke at jeg er enkel for det =p 0 Siter
Kat-1 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Forrige gang ei jeg kjenner dro på sjekkern, så endte hun opp med en skjeggete stratenrøver, arbeidsløs, blakk, drakk som en svamp og brutal. Kvinner er enkle. Takker for enda en god grunn til å hive ham ut før han sovner. =) Jeg driver da ikke noe hospits. One night stand, er og blir one night stand.. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Det er sånne menn jeg blir med hjem, betyr ikke at jeg er enkel for det =p Enkelte damer er magneter for slike. Forutsigbare. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Takker for enda en god grunn til å hive ham ut før han sovner. =) Jeg driver da ikke noe hospits. One night stand, er og blir one night stand.. Du kan montere sånn fall-lem i senga, rett ut i en taxi. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Du kan montere sånn fall-lem i senga, rett ut i en taxi. Hihi=) Det var ikke en dum ide... Selv om han klarer å gå inn, så er det jo ikke sikkert han er i stand til å gå ut igjen... 0 Siter
Gjest singeline Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Forrige gang ei jeg kjenner dro på sjekkern, så endte hun opp med en skjeggete stratenrøver, arbeidsløs, blakk, drakk som en svamp og brutal. Kvinner er enkle. *Før var det wash and go, nå er det bare fuck and go!* 0 Siter
Kat-1 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Det aller viktigste er å ha på seg noe man trives i og syns er pent selv. Om du føler deg pen og vel, så vil det skinne utenpå. Jeg tror bare du skal være deg selv. Være blid og ha det gøy. Da er det gøy å være sammen med deg også =) Lykke til på byen. Håper det blir skøy =) Jeg skal jobbe i baren i natt, så kanskje jeg blir misunnelig vitne.. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hihi=) Det var ikke en dum ide... Selv om han klarer å gå inn, så er det jo ikke sikkert han er i stand til å gå ut igjen... Minn meg på at jeg ikke prøver meg på ONS med ukjente. ONS er ikke bra, sa min mor. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 *Før var det wash and go, nå er det bare fuck and go!* Høres lite romantisk ut. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Minn meg på at jeg ikke prøver meg på ONS med ukjente. ONS er ikke bra, sa min mor. Vill, uforpliktende, spennende og morro sex =) Hva er det å advare mot? Din kjære mor er nok bare litt gammeldags 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vill, uforpliktende, spennende og morro sex =) Hva er det å advare mot? Din kjære mor er nok bare litt gammeldags Muligens jeg også. Ved ettertanke er jeg blitt mer skeptisk med tida. Sex er bundet til noe litt mer varig for meg. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Muligens jeg også. Ved ettertanke er jeg blitt mer skeptisk med tida. Sex er bundet til noe litt mer varig for meg. Sikkert hyggelig, det... Jeg har nok ikke kommet dithen enda. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Sikkert hyggelig, det... Jeg har nok ikke kommet dithen enda. Jeg har aldri vært der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.