Gå til innhold

Jeg har lyst på ny bil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ny for deg eller ny av året?

Jeg har hatt en BMW 316, men det er endel år siden nå. Flott bil, rask, lett og behagelig å kjøre. En av de beste bilene jeg har hatt, men har likevel hatt bedre. Kanskje jeg setter den som nr. 2

Skrevet

Ny for deg eller ny av året?

Jeg har hatt en BMW 316, men det er endel år siden nå. Flott bil, rask, lett og behagelig å kjøre. En av de beste bilene jeg har hatt, men har likevel hatt bedre. Kanskje jeg setter den som nr. 2

Årets nye. Takk for anbefalingen.

Ny situasjon, ny bil.

Skrevet

Årets nye. Takk for anbefalingen.

Ny situasjon, ny bil.

Den beste bilen jeg har hatt, sånn rent kvalitetsmessig, er den Volvo'en jeg har nå. Den begynner å bli gammel, men har vært svært bra. Men den er jo mye mer traus enn en BMW.

BMW'en er mer stilig, lettere å kjøre, penere å se på osv. Men visse ting burde ha vært litt bedre på den, hvis det ikke er blitt bedre da på de siste modellene.

Men dette merkes ikke før du har byttet den likevel, hvis du ikke har bilene dine i over ti år. Så da er det i alle fall ikke noe å bry seg om.

Lykke til med eventuelt kjøp, et slikt kjøp tror jeg ikke du angrer på:-)

Skrevet

Den beste bilen jeg har hatt, sånn rent kvalitetsmessig, er den Volvo'en jeg har nå. Den begynner å bli gammel, men har vært svært bra. Men den er jo mye mer traus enn en BMW.

BMW'en er mer stilig, lettere å kjøre, penere å se på osv. Men visse ting burde ha vært litt bedre på den, hvis det ikke er blitt bedre da på de siste modellene.

Men dette merkes ikke før du har byttet den likevel, hvis du ikke har bilene dine i over ti år. Så da er det i alle fall ikke noe å bry seg om.

Lykke til med eventuelt kjøp, et slikt kjøp tror jeg ikke du angrer på:-)

Alltid ønsket meg en Jaguar, jeg.

Skrevet

Alltid ønsket meg en Jaguar, jeg.

Det kunne jeg tenkt meg også, men det er slik at da jeg har råd til en så er den så gammel at jeg ikke vil ha den lenger:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...