Gjest Ensmuledesperat! Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 HJELP! Trenger å få fatt i en gammel sang av Halvdan Sivertsen,men den finnes bare på kasett:o( Er en smule desperat kan man si.Er det noen her inne som vet om det finnes noen sted man kan få kjøpt det nå til dags? Alle musikkforretninger selger jo bare cder i dag.Finnes det f.eks. noen sider på nettet man kan få kjøpt det?Håper noen kan hjelpe meg,og helst snartest mulig. 0 Siter
Aryane Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Kanskje du kan prøve samme sted som kvinner får kjøpt kassetter? Nei fra spøk til alvor, jeg aner ikke, men klarte ikke dy meg.... Kan du ikke laste den ned da? 0 Siter
Gjest Ensmuledesperat! Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hvilken sang er det snakk om da? Stå frem stå på eller no sånt no.... 0 Siter
Gemini Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Stå frem stå på eller no sånt no.... Kan det være "Hold ut hold fram hold på"? Her er i alle fall en oversikt over alle spor på alle plater han har gitt ut (tror jeg da, håper den er komplett): http://www.letssingit.com/?/halvdan-sivertsen-mbgxg.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.