Gjest mano_lise Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 tror vi.. men vet ikke sikkert. Min venninnen flyttet til sin samboer for ca 8 mnd siden, nu har hun funnet mail som samboeren har printa ut. Det er mail fra en engelsk dame der hun kaller min venninnes samboer for husband, love you , miss you.. videre står det: Når får du ordnet papirene slik at jeg kan komme til deg. Jeg lengter sånn etter deg min kjære mann. Hilsen din kone ( navn) Hvordan finne ut om dette er tilfelle? kan man sjekke det opp noen plass, om denne mannen er gift? 0 Siter
Aryane Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Det enkleste er vel å spørre ham.... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Det enkleste er vel å spørre ham.... Det enkle er ofte det beste hihi 0 Siter
Gjest ida pernille Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Tro det eller ei, men min tante giftet seg for mange år siden med en mann som allerede var gift! Hvordan er det mulig? Jo mannen er utelandsk, og i utlandet går visst alt an. Det var bare det at han ikke fortalte min tante at han var gift....selvsagt. Min tante forsto etterhvert tegningen, omtrent på samme måte som din venninne nå er på vei til....og hun ble skilt ved dom fra denne utlendingen. Han derimot, er fortsatt i Norge på jakt etter nye lettlurte damer. mon tro om det kan være samme mann det er snakk om? Han er engelsk-talende, og bor i øst et sted, ettersom jeg vet. uansett, jeg tror din venninne blir lurt og at mannen hun bor med er en lystløgner og i verste fall både svindler og psykopat. Det finns desverre en hel del av dem der ute, så jeg ville funnet mer ut av dette før mannen ble konfrontert.... 0 Siter
Gjest mano_lise Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Det enkle er ofte det beste hihi Ja klart hun kan spørre han, men det er ikke det som er spørsmålet her. Jeg spurte om det er mulighet for å finne det ut på noen vis via UDI eller? Dama er utlandsk ja, så kanskje dem har gifta seg i utlandet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Det høres jo mer enn merkelig ut. Og uansett om det er feil - at din venninne tviler er vel grunn nok til å holde seg unna fyren? Har man ikke tillit til sin kjære er det jo lite å bygge på. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Ja klart hun kan spørre han, men det er ikke det som er spørsmålet her. Jeg spurte om det er mulighet for å finne det ut på noen vis via UDI eller? Dama er utlandsk ja, så kanskje dem har gifta seg i utlandet. Vet vel ikke jeg.. bare svarte til Aryane, jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.