Gå til innhold

Sitter her alene...sambo på julebord

Anbefalte innlegg

Gjest snufselitt
Skrevet

Er litt lei meg her.

Jeg gruer meg til min samboer kommer hjem i natt. Ravende full i gangen og noen ganger ikke til å kjenne igjen. Kanskje si rare ting, eller bare å ramle som en sekk opp i senga og sovne. Syk hele dagen derpå.

Blir så lei meg når han ikke greier å kontrollere mengden han inntar når han drikker. Drikker ikke ofte nå lenger men...

Blir bare deppa og hengehue. Føler meg svak når det er slik og jeg hater å føle meg svak.

jaja slik er visst livet?

Fortsetter under...

Gjest minogså!
Skrevet

Min mann er også ute på byen og den tilstandsbeskrivelsen din,passer utmerket godt på min mann også når han kommer hjem i natt/morgen tidlig..

Prøv å kos deg i kveld og legg deg på gjesterommet slik at du slipper å våkne når han kommer.Da kan i allefall du være frisk,rask og uthvilt til i morgen :)

Skrevet

Har du ett ekstra soverom?

Da hadde jeg lagt meg der.

Har du tatt det opp med han? At du ikke liker oppførselen hans når han drikker?

Si iallefall fra til han at du ikke gidder og sove med han når han blir så full.

Så får du dra på kafe i morgen og kose deg, mens han får pleie seg selv.

Gjest snufselitt
Skrevet

Har du ett ekstra soverom?

Da hadde jeg lagt meg der.

Har du tatt det opp med han? At du ikke liker oppførselen hans når han drikker?

Si iallefall fra til han at du ikke gidder og sove med han når han blir så full.

Så får du dra på kafe i morgen og kose deg, mens han får pleie seg selv.

Ja jeg har snakket om oppførselen hans med han. Det har hjulpet litt, men ikke så mye som jeg skulle ønsket. Det har gått sakte fremover(vært sammen i 6 år).

Takk for tipsene dine. Han skal nok få pleie seg selv i dag ja. Jeg skal på skogtur og greier.

klems

Gjest snufselitt
Skrevet

Min mann er også ute på byen og den tilstandsbeskrivelsen din,passer utmerket godt på min mann også når han kommer hjem i natt/morgen tidlig..

Prøv å kos deg i kveld og legg deg på gjesterommet slik at du slipper å våkne når han kommer.Da kan i allefall du være frisk,rask og uthvilt til i morgen :)

Bare så synd at voksne folk skal drikke seg så drita. Jeg syns det er skikkelig harry.

Jeg tror min samboer har en del ungkarsrester i seg. Tror jeg må ringe til en eksorsist, he he.

Takk for svaret ditt forresten. Håper samboeren din ikke var alt for drita da han kom hjem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...