Gjest snufselitt Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Er litt lei meg her. Jeg gruer meg til min samboer kommer hjem i natt. Ravende full i gangen og noen ganger ikke til å kjenne igjen. Kanskje si rare ting, eller bare å ramle som en sekk opp i senga og sovne. Syk hele dagen derpå. Blir så lei meg når han ikke greier å kontrollere mengden han inntar når han drikker. Drikker ikke ofte nå lenger men... Blir bare deppa og hengehue. Føler meg svak når det er slik og jeg hater å føle meg svak. jaja slik er visst livet? 0 Siter
Gjest minogså! Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Min mann er også ute på byen og den tilstandsbeskrivelsen din,passer utmerket godt på min mann også når han kommer hjem i natt/morgen tidlig.. Prøv å kos deg i kveld og legg deg på gjesterommet slik at du slipper å våkne når han kommer.Da kan i allefall du være frisk,rask og uthvilt til i morgen 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Har du ett ekstra soverom? Da hadde jeg lagt meg der. Har du tatt det opp med han? At du ikke liker oppførselen hans når han drikker? Si iallefall fra til han at du ikke gidder og sove med han når han blir så full. Så får du dra på kafe i morgen og kose deg, mens han får pleie seg selv. 0 Siter
Gjest snufselitt Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Har du ett ekstra soverom? Da hadde jeg lagt meg der. Har du tatt det opp med han? At du ikke liker oppførselen hans når han drikker? Si iallefall fra til han at du ikke gidder og sove med han når han blir så full. Så får du dra på kafe i morgen og kose deg, mens han får pleie seg selv. Ja jeg har snakket om oppførselen hans med han. Det har hjulpet litt, men ikke så mye som jeg skulle ønsket. Det har gått sakte fremover(vært sammen i 6 år). Takk for tipsene dine. Han skal nok få pleie seg selv i dag ja. Jeg skal på skogtur og greier. klems 0 Siter
Gjest snufselitt Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Min mann er også ute på byen og den tilstandsbeskrivelsen din,passer utmerket godt på min mann også når han kommer hjem i natt/morgen tidlig.. Prøv å kos deg i kveld og legg deg på gjesterommet slik at du slipper å våkne når han kommer.Da kan i allefall du være frisk,rask og uthvilt til i morgen Bare så synd at voksne folk skal drikke seg så drita. Jeg syns det er skikkelig harry. Jeg tror min samboer har en del ungkarsrester i seg. Tror jeg må ringe til en eksorsist, he he. Takk for svaret ditt forresten. Håper samboeren din ikke var alt for drita da han kom hjem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.