Gjest printa Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Er det noen som kan gi meg tittelen på en sang Vreswijk har spilt inn sammen med masse barn. Veldig kjent, er spilt mye på radio. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Den heter Turistens klagan. :-) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Den heter Turistens klagan. :-) Takk ;.) 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Den heter Turistens klagan. :-) Åh, den er jeg så glad i! Nå inspirerte du meg til å sette den på cd-spilleren! TURISTENS KLAGAN Lai lala lala la-la-la la lala lai! Det sjungar nogra ungar på Carl Johan, Dom låter sterka og fina som bara unger kann. Själv blir jeg bakom låsebon på min hotel, en kväll bak barikaden, en vanlig kväll. Över mitt huvud svever en kolsvart björn I rummet bredvid mit sjunger en tokig dam Och jag er trött og treg, men dere som er glad. Om inga unger finnust, så slutar jag. ..... ..... Der ingre ungar lengre finnes er alltid slut Är det nogen mening når man står ut Visst har det bluvit kaos i livets löpp, men så länge det finns ungar, så finns det hopp. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Åh, den er jeg så glad i! Nå inspirerte du meg til å sette den på cd-spilleren! TURISTENS KLAGAN Lai lala lala la-la-la la lala lai! Det sjungar nogra ungar på Carl Johan, Dom låter sterka og fina som bara unger kann. Själv blir jeg bakom låsebon på min hotel, en kväll bak barikaden, en vanlig kväll. Över mitt huvud svever en kolsvart björn I rummet bredvid mit sjunger en tokig dam Och jag er trött og treg, men dere som er glad. Om inga unger finnust, så slutar jag. ..... ..... Der ingre ungar lengre finnes er alltid slut Är det nogen mening når man står ut Visst har det bluvit kaos i livets löpp, men så länge det finns ungar, så finns det hopp. Hehe - der var det noen misforståelser i teksten... Tror disse er mer riktig: http://www.chordie.com/allsongs.php/songtitle/Turistens+klagan/songartist/Cornelis+Vreeswijk/ 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Hehe - der var det noen misforståelser i teksten... Tror disse er mer riktig: http://www.chordie.com/allsongs.php/songtitle/Turistens+klagan/songartist/Cornelis+Vreeswijk/ He he, der hadde jeg ikke hørt helt riktig, nei! Hva er forresten en gam? (kolsvart, som henger over hodet hans?) 0 Siter
tonie Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 He he, der hadde jeg ikke hørt helt riktig, nei! Hva er forresten en gam? (kolsvart, som henger over hodet hans?) En gribb:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 He he, der hadde jeg ikke hørt helt riktig, nei! Hva er forresten en gam? (kolsvart, som henger over hodet hans?) Et bildesøk på google gjør at jeg tror det er en falk (fugl) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.